Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ukens lenker: 4 Mars 2007

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg skal prøve å starte en ny liten "serie" her på WF. Hver søndag skal jeg oppsummere en rekke god blogginnlegg, fra blogger som tar opp temaer innen SEO, søkemotorer, markedsføring og lignende temaer passende for denne bloggen. Har du tips til blogger du mener bør være med i mine vurderinger, send dem gjerne til meg på PM.

Gode lenker for denne uken

Jeg ønsker også å oppsummere godbiter fra forumet, slik at de som ikke har fulgt med denne uken, eller kanskje nye medlemmer, kan få med seg noe av det vi styrer med her inne.

Ukens WF lenker

For de av dere som er fornøyd med WF, så håper jeg dere vil bidra med nyttige poster, få flere aktive (og ressurssterke medlemmer inn hit), kanskje slenge opp en lenke i bloggen din og rett og slett hjelpe å spre ordet om webforumet.no. Peterandrej har allerede vært ute med et innlegg, som jeg er meget fornøyd med og takker på det megeste.
 
Sist redigert:

Niclas

New Member
Flott tiltak, gleder meg til søndag allerede.

For de av dere som er fornøyd med WF, så håper jeg dere vil bidra med nyttige poster, få flere aktive (og ressurssterke medlemmer inn hit), kanskje slenge opp en lenke i bloggen din og rett og slett hjelpe å spre ordet om webforumet.no. Peterandrej har allerede vært ute med et innlegg, som jeg er meget fornøyd med og takker på det megeste.

Er det ingen som har blogget om WF uten å få betalt for det? ;)
 

Niclas

New Member
Min blogg har foreløpig ikke mer trafikk en den jeg selv står for så jeg kan dessverre ikke hjelpe, og jeg har pleid å skru av både kommentarer og trackbacks, men må vel kanskje kaste meg ut i disse 2.0 tingene og åpne for kommunikasjon.
 
Topp