Kjapp og trygg hosting for Wordpress

RSS feeden din direkte i profilen?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har du lyst til å promotere bloggen din litt ekstra for brukerene her på WF?

Legg inn rss feeden til bloggen din nederst her da vel (Under "Blogg feed"), så kommer den automatisk opp i profilen din når du poster.

Vil du ha en demo? Se bare hva som står øverst ved siden av avataren min her :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har endret litt på informasjonen, så det feltet ikke lengre er forbeholdt bloggere. Så med andre ord kan du legge inn hvilken som helst feed der, så folkens, feed sidene deres :)

PS: WF vil telle som en ekstra bruker på statestikken.
 

picxx

Well-Known Member
Faktisk ikke lagt merke til dette før nå.
Dette var jo genialt :D
 

Gomlers

Member
Men det her så #%¤& pinlig, at jeg måtte ha minst 2 dager på å manne meg opp bare for å poste.. Jeg må sikkert har 2 dager for å komme meg igjen etterpå også, men her kommer det:

Jeg skjønner ikke hvordan RSS feed funker.. Har aldri brydd meg om RSS..
- - dumme, Dumme Gomlers

Sorry, men kan noen fortelle meg hvordan jeg parser slik at brukere faktisk ser noe annet enn xml? Sånn som når jeg trykker på linken til Kenneth for eksempel, så havner jeg faktisk på en side som skriver ut html, og ikke xml. Regner med det er en eller annen parser som gjør det her? Hvilken bruker man?

Og hvordan får jeg xml til å skrive ut æ og å? den skriver jo faktisk ut ø... ugh.

Eller er jeg ute å traver på viddene fullstendig mutters alene hva angår RSS? - &¤#&¤# Skjønner ikke.no

Edit: Og det beste er at jeg reklamerer for hvordan man skal ta med barna på camping.. haha - Ja, det så bra ut :)
 
Sist redigert:

Gomlers

Member
Jo, jeg har forsåvidt fått satt det opp.

I selve xml-diagrammet, så skriver den ikke ut Ææ eller Åå, men den tar Øø. Noen grunn til dette? Jeg har brukt den ganske så liberale iso-standarden.

Og hvis man kan skrive programmet som henter ut rss feeden selv, er det nødvendig å bruke magpie e.l. da?
 

picxx

Well-Known Member
Topp