Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Buy.at

Entercard

Hei folkens!
Nå har det vært stille fra meg en stund. Har rukket å gifte meg og å besøke vakre Kroatia (anbefales!) og synes nå det er på tide å gi dere en ny kampanje!
Vi har fått inn Entercard og også her har vi fått til en meget god pris.
Kampanjen kommer til å betale kr 810,- per godkjente kunde.
Regner med å ha den oppe om ca en uke, så da er det bare å registrere seg på buy.at Affiliate Network

365Direkte leverer også meget bra om dagen! Her er som kjent payout på 900,- NOK.

Mvh

Eirik
 

kongen

kongemedlem
Har Buy.at en like enkel trackingfunksjon slik noen andre nettverk har, som å slenge på en trackingcode i url'en? Ala TID hos Clickbank?
 

i-net

Medlem
Eirik: Hvor ligger Entercard inne på buy.at? For jeg ser den ikke.
Og så har jeg spørsmål om utbetaling som jeg savner, hva er e-post adressen din?

Takk.
 

Ståle

Medlem
i-net; den har ikke kommet inn enda. Han nevnte jo at det kunne ta rundt 1 uke. :) Men kampanjen fra 365Direkte er jo også fin hvis du får den til å konvertere. :)
 
Dobbel utbetaling i oktober!

Vi kjører en bonusordning denne måneden!
Alle godkjente salg dere har i oktober som er flere enn de dere hadde i september, betaler dobbelt! (opp til 500€)
Hvis dere hadde 1 salg i september og 3 i oktober, betales det altså dobbelt på de to salgene dere hadde flere av i oktober enn september.
Her gjelder det altså å ha en bedre måned i oktober enn september.
Dersom dere ikke hadde noen salg i september, blir alle salg i oktober doblet! (Opp til 500€)
Dette gjelder på alle kampanjene som er tilgjengelig i Norge.

Har dere spørsmål, er det bare å ta kontakt!
Ikke registrert på buy.at enda? Her kan dere gjøre det: buy.at Affiliate Network

Lykke til!!! :)
 

kongen

kongemedlem
Bra tiltak med dobbel utbetaling :)
Er dette totale salg per konto, eller per kampanje?

Hvor mye tjener deres beste affiliates per måned (norske og utenlandske)?
 
Det er 500€ per affiliate, ikke per kampanje. :)

Det varierer veldig mye. Her i Norge har vi jo såvidt begynt, mens i UK der de har drevet noen år, tjener de største enorme beløp. -Men å sammenligne lille Norge med England blir litt feil. De har en del flere mennesker og produkter der. :)

Mvh

Eirik
 
6 dager inn i oktober ser vi flotte tall!
Har fått noen spørsmål om hva man kan tjene:

Eksempler på utbetalinger:
Dentaworks: 80,- NOK per konvertering pluss 80,- i bonus = 160,- NOK
Fokus Bank 365Direkte: 900,- Nok per godkjente kunde pluss 900,- i bonus = 1800,- NOK (!!)
NSB: 2% av salg pluss det dobbelte av dette igjen...
Santander: 260,- per godkjente søknad pluss 260,- i bonus = 520,- NOK

Bonusen utbetales på de salgene man hadde over de fra september.
Taket på bonusen ligger på 500€ per affiliate. Vi beregner 1€ som 8,40 NOK, noe som gir 4200,- NOK i maks bonus.

Mvh

Eirik
 

Ståle

Medlem
Erik; ser at klikkstatistikken oppdateres så og si med en gang, men hvordan er det med salg? Hvor lang tid vil det ta fra noen gjennomfører et salg via våre bannere, til det er synlig i kontrollpanelet?
 
Hei, Ståle!
Dentaworks godkjennes alle salg som kommer inn. De registreres også samtidig som kunden bestiller produktet. Hvis du har pending salg som ligger inne på denne kampanjen, kommer de til å bli godkjent innen utbetalingen skal gjøres.
Fokus Bank hadde de litt problemer med å få til grensesnittet fra sin side, så de sender inn manuelle batcher ca 1 gang i uken. Det ramler derfor ofte inn en bunke salg fra Fokus nå og da. Ikke ideelt, men det beste de får til...
NSB godkjennes salgene når reisen er bekreftet. Dvs man får ikke godkjent salg hvor en kunde bestiller en billett for så å avbestille etterpå.
Santander betaler for godkjente brukere og salgene registreres med en gang for så å godkjennes en gang i uken.

Håper dette hjalp... :)

Mvh

Eirik
 
Topp