Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Buy.at

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Helt enig med deg Msites Ltd, det er dårlig provisjon fra NSB. Det ser jo ut til at NSB egentlig er litt smått "desperate" da sikkert et fåtall ville kjøre programmet hos Tradedoubler pga dårlig provisjon. For de som ikke helt vet det, så var altså NSB hos Tradedoubler for en tid tilbake med samme provisjon.

Derimot har jeg jo også hørt at noen har tjent veldig godt på dette programmet, men om NSB virkelig vil ha oss til og bruke dem bør de snart forstå at dårlige provisjoner ikke er det som hjelper...
 
Hei!

Vi skulle selvfølgelig gjerne hatt mere på dette programmet.
NSB kommer via et byrå og det er dette vi får. Merkevaren er meget sterk, så det skal gå an å tjene penger på den. Dette er også en kampanje som kan kjøres i utlandet. Engelske bannere er tilgjengelig.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei!

Vi skulle selvfølgelig gjerne hatt mere på dette programmet.
NSB kommer via et byrå og det er dette vi får. Merkevaren er meget sterk, så det skal gå an å tjene penger på den. Dette er også en kampanje som kan kjøres i utlandet. Engelske bannere er tilgjengelig.

Dette må være de to svakeste argumentene jeg har hørt på lenge!

Mediebyråene går selvfølgelig etter å betale minst mulig, men det er faktisk lov som medium å si at dette er for dårlig avtale og si nei til den!

At det er en merkevare når de har monopol er vel så dumt at det faller på sin egen urimelighet som argument!?!

Men, du svarte ikke på hva snittsalg er? Hva er konverteringsraten på dette programmet ?
 

arve

Medlem
Jeg regner med at jeg har litt større datagrunnlag fra årene med NSB hos TD enn buy.at foreløpig har og kan si at snittsalget var rundt 600,-

Konverteringen hos meg var på i underkant av 9% (brukte kun tekstlinker, ikke bannere). M.a.o. betaling pr. klikk på ca 1 krone.
 
Alternativet er ganske så riktig å ikke kjøre den. Vi valgte å prøve.

Har ikke snittsalget tilgjengelig der jeg er nå. Skal poste det så snart jeg får det!
Konverteringsraten vet jeg naturlig nok ikke hva er enda, da kampanjen startet opp i går.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg regner med at jeg har litt større datagrunnlag fra årene med NSB hos TD enn buy.at foreløpig har og kan si at snittsalget var rundt 600,-

Konverteringen hos meg var på i underkant av 9% (brukte kun tekstlinker, ikke bannere). M.a.o. betaling pr. klikk på ca 1 krone.

Var dette da på reiserelatert side?

@Eirik: Mitt poeng med dette er å få en debatt rundt prispresset som er! Slik jeg oppfatter en del annonsører nå så betaler de dårligere gjennom aff.nettverkene enn tradisjonelle medier hvor det stort sett er CPM, enda de kun betaler for konverteringer!
Det burde vært motsatt!
Aff.nettverkene må vle nå ha fått såpass fotfeste at det ikke skal være nødvendig å dumpe priser for å selge seg inn!?!

Ha en fortsatt god ferie!
 
Jeg er helt enig i dette og vi har droppet å kjøre mange kampanjer pga for lave priser.
I dette tilfellet valgte vi å ta dem inn da vi følte at produktet er såpass bra.
Vi vil selvfølgelig vurdere situasjonen underveis.
Jeg setter pris på konstruktive tilbakemeldinger! :)
 
Topp