Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler endrer til stadighet kodene sine slik at salg ikke blir registrert

Er det bare jeg som irriterer meg noe inni &¤%"&Y fordi TD til stadighet endrer kodene sine slik at salg ikke blir registrert?? Hvorfor i hulesteste sier de ikke fra? Er dette en slags taktikk for å tjene mer penger? Svindlere alle mann, forbanna irriterende.:mad::mad::mad:
 

testdriver

Ha det bra..
Dette krever en utdypning. Aldri hørt om noe sånt.

Jeg trodde det var slik at det kom feilmelding, at linken altså ikke redirectet, hvis det var noe feil.
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Er det bare jeg som irriterer meg noe inni &¤%"&Y fordi TD til stadighet endrer kodene sine slik at salg ikke blir registrert?? Hvorfor i hulesteste sier de ikke fra? Er dette en slags taktikk for å tjene mer penger? Svindlere alle mann, forbanna irriterende.:mad::mad::mad:

Jeg sluttet å bruke Euroads fordi de gjør dette uten å gi beskjed.
 
Dette gjelder samtlige programmer under "Finans". Jeg bruker jo et php script med tekstlenke, og det er denne lenka de driver å endrer på. Hverken besøkende eller antall klikk blir registret. Og jeg har ikke en gang rukket å sjekke bannerne, så aner ikke om feilen er der og. Fordømt irriterende. Og HVORFOR gjør de det? Er det med vilje, for å shave salg?

Er jo nesten sånn at man skulle laga seg ei affiliateside sjøl, for det hadde ikke vært noe problem å overkjørt all konkurranse - man hadde jo bare trengt å vært ærlig og LATT VÆRE å endra kodene. :(
 

keenan

Medlem
dette er jo merkelig, samtidig som denne tråden kommer så har jeg en tråd hvor jeg forteller om statistikk på siden min. 479 964 visninger, 145 klikk og 1 salg hittil i januar. Det er jo far beyond pluto merkelige greier syntes jeg.
 
Oida, det hørtes ikke helt bra ut. TD det og? Statistikken funker for meg i allefall, når koden er riktig. Jeg har ikke så mange visninger, men jeg har en salgsprosent på 15-20 vanligvis. Har du crappy trafikk, eller er det Google-søk?
 

keenan

Medlem
Det er 58 % direkte trafikk og 25 % henvisning, resterende er søkemotor. Jeg syntes det er meget forunderlig. Siden 1. desember til d.d er det nesten 1 million visninger og litt over 400 kr inntjent. :(
 

Keanu

Geek
Jeg har ikke noe problem med at det blir krevd at man bygger kode, men kunne tenkt meg at Tradedoubler lagde et system som jeg ser flere andre har. Dette viser annonser for inaktive kampanjer, og er vanskelig å finne ut i dag med Tradedouber uten å sjekke hver enkelt annonse, eventuelt har veldig god kjennskap til annonsene sine.
 
Det er 58 % direkte trafikk og 25 % henvisning, resterende er søkemotor. Jeg syntes det er meget forunderlig. Siden 1. desember til d.d er det nesten 1 million visninger og litt over 400 kr inntjent. :(
Om du er gira, kan jeg godt ta en titt på sida di. Sjekke ord etc, se om jeg finner ut hvor "feilen" ligger. Skjønner dog om du ikke vil det, man kan jo ikke alltid stole på folk på nettet.. Men jeg har en MILLION jern i ilden fra før, så jeg gidder så bestemt ikke å stjæle nisja di.. :p Send meg en PM om du er gira.

Jeg har ikke noe problem med at det blir krevd at man bygger kode, men kunne tenkt meg at Tradedoubler lagde et system som jeg ser flere andre har. Dette viser annonser for inaktive kampanjer, og er vanskelig å finne ut i dag med Tradedouber uten å sjekke hver enkelt annonse, eventuelt har veldig god kjennskap til annonsene sine.
Sist dette skjedde maila jeg de og spurte hva i all verden som foregikk. Den gangen fikk jeg til svar at jeg ikke hadde fyllt inn mailadressa mi i brukerkontoen min. Da forventa jeg liksom at når det skjedde på nytt, ja da skulle jeg få en mail. Asså, de skulle si i fra. Men den gang ei. Lurer i grunnen litt på hvorfor de endrer koden i det heletatt.

Hva slags system har de andre da?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg sluttet å bruke Euroads fordi de gjør dette uten å gi beskjed.

Den siste genistreken fra euroads er at de redirekter alle inaktive og gale kampanjer til en egen "samleside" over euroads' alle annonser.
10+ til euroads... :mad:
Sånn sett er jo TD hakket bedre, da de ihvertfall bare viser en side med "denne kampanjen er ikke lenger aktiv".

Rart at man i 2010 ikke har et system hos nettverkene som automatisk sender brukeren enten til en ny kampanje med din aff.kode. eller til en evt. samleside hvor din aff. kode er inkludert i alle annonser.
Innen adult har man hatt slike løsninger i årevis...rart det skal være så mye vanskeligere i mainstream?
 
Jeg sluttet å bruke Euroads fordi de gjør dette uten å gi beskjed.

Nå snakka jeg akkurat med Mads på telefon, og han påstår at koden aldri endres. Får ikke det til å stemme helt, ettersom jeg da faktisk har måttet gå inn og endre koden 3 ganger på 2 måneder eller noe sånt, men tror jeg avventer littegranne og ser hva som skjer fremover. Mulig den andre statistikken min er feil, at det er avvik et eller annet sted el.l.
 
Topp