Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny layout for Juvenorge.com! Hva synes du?

Gaasehud

Medlem
Pen design, oversiktlig og bra layout. Typo og farger er bra.

Synes derimot ikke at bakgrunnsbildet gjør seg. Vanskelig å få et foto som bakgrunnsbilde til å fungere, her fungerer det ok, men det må i så fall byttes ut i blant og burde vært i litt bedre kvalitet/farger. Prøvd med en mer rolig bakgrunn i form av en pattern eller én enkelt farge?

Litt bredt tekstområde på artikkelsiden i forhold til sidebar. Virker ikke så bra i forhold til fontstørrelsen og linjeavstand og er slitsomt å lese, foreslår å gjøre denne litt smalere til fordel for sidebar eller gjøre fontstørrelsen større.

Hvordan tjener du penger på siden (hvis du gjør det) forresten? Ikke planer om å ha noen annonser?

Lykke til! :)
 

Svendsen

Medlem
Enkel å grei layout, ok farger og typografi.

Men på en annen side så blir det veldig sterilt, og veldig "blogg/magasin" typisk layout, uten noe som helst særpreg.

Du har benyttet det svarte i topp, men ikke orange et eneste sted slik jeg kan se det? Orange er jo sekundær-fargen i profilen deres, å bør være med. Mer kontrast, farge og et bedre grafisk uttrykk hadde gjort seg, hvis ikke blir bare dette en side av mengden.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Heisann.

Dette likte jeg veldig godt :)

Men, er nysgjerrig på om dere kommer til å bytte bakgrunnsbilde for hver årstid?
Om ikke så kunne det vært et lite tips ;)
 

Keanu

Geek
Meget bra, oversiktlig og fin.

Fra et fotballperspektiv savner jeg kanskje siste resultater litt lettere tilgjengelig, slik som neste kamper.
 
Sist redigert:
Det vil du finne hvis du trykker på pilene ved oversikten over neste kamp. :)

Svendsen: Jeg har forsøkt å holde meg til klubbfargene. Sånn sett er oransje en dårlig match kanskje?
 

Bjørnar

Gründer
synes oransjen de har i logoen faktisk kunne gjort virkelige underverker, og løftet det fra å være "standard" til å bli "pent".
 
Topp