Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vil du ha gratis trafikk til din blogg (eller nettside)?

picxx

Well-Known Member
Jeg holder for tiden på å sette opp en ny side og trenger noen "nyhets"feeds. Kriteriene for din blogg/side er at den må være litt spesiell, selvskrevet og humoristisk/sarkastisk/ironisk innhold, som gjerne spinner om aktuelle tema. Du må også oppdatere siden regelmessig, da jeg ikke har interesse av å vise de samme "nyhetene" uke etter uke i en feed der det skal være nyheter...

Jeg vil inkludere de 5 siste postene dine i en rss feed i min sidebar.
Trenger ca. 4-5 sider, så om du er intressert kan du sende meg en pm eller skrive et innlegg her i tråden.

Sider jeg allerede har inkludert er:
49studio.com
agurkposten.no
naboensdatter.no

Ta en titt på sidene for å få en liten formening om hva jeg mener som "spesiell". Det er dog ikke bare begrenset til dette. Om du f.eks. har en blogg der du skriver om verden fra en overvektig, miljøbevissts dvergs synspunkt eller noe lignende er jo også dette spesielt...:D

Om du ikke har noe selv, men vet om noe som er aktuelt tar jeg også gjerne imot forslag her i tråden :)

(Ikke spør om hvilken side det er, da siden ikke er ferdig og jeg ikke ønsker noe besøk dit enda)

Takk på forhånd :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Takk for at du inkluderer agurkposten. Hyggelig det. Har dessverre ikke flere sider som jeg driver selv, men som et tips om en blogg, så kan du se på LordX.org, som etter min mening er norges morsomste blogger. Da jeg drev med blogging var jeg alltid misunnelig på lordx for hans talent.

loRdx

Det er sikkert bare å legge ham til. Ingen som blir sure for gratis feed-trafikk. Både jeg og ham ligger på forsiden til daria.no med nyhetsfeed, så han har gjort det før..
 

picxx

Well-Known Member
Takker for tipset peter.
Flott og underholdende blogg det....har vært borti den før, men veldig sjelden jeg bokmerker eller legger meg blogger på minne.

Legger den inn nå :)
 

picxx

Well-Known Member
Blir spennende å se hva du skal komme med nå...... ;-)

Konseptet i seg selv er vel ikke annet enn "litt annerledes nyheter", men må innrømme at jeg faktisk har brukt ganske mye tid på å få denne siden til å ligne på noe annet enn en blogg (uten da å kopiere agurkposten(som har vært en stor inspirasjon i utformingen), eller noen andre), så håper sluttresultatet vil apellere til noen og enhver :)
 
Topp