Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva gjør dere med alle domenene deres?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har fått med meg at mange av dere sitter på en haug med domener som dere rett og slett ikke bruker. Selv har det blitt noen domener på meg som "bare er der..." for å si det hele på den måten. Nå er jeg da langt ifra 100-vis av domener slik som noen av dere har...

Spørsmålet mitt er rett & slett hva i all verden gjør dere med dem? Bare lar dere dem stå der uten innhold?
Er det noen form for innhold dere velger å legge ut? Isåfall, hva for innhold?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg for min del, har innhold på noen, mens andre legger jeg ut på SEDO.
Har rett og slett ikke tid til å ha innhold på alle, hehe.

Nå har jeg bare rundt omkring 10-20 domener da, så er vel ikke den som har mest her.

Henger vel egentlig her på forumet for å lære å forbedre inntjeningen min på websidene/domenene mine ;)
 

picxx

Well-Known Member
Er det noen form for innhold dere velger å legge ut? Isåfall, hva for innhold?

Tekst, bilder, videoer og slikt + en masse annonser... :)

Brukte å kjøpe opp en masse domener jeg lot stå tomme før, men har sluttet med det. Nå kjøper jeg domenet etter idèen kommer og ikke omvendt.

Har vel knappe 60 domener alt i alt nå tror jeg, hvor bare et par-tre stykker står tomme og venter på innhold. Når innhold er bygget og siden er "synlig" er det på tide å kjøpe noen flere.
 

Knut

Medlem
Har gått fra 231 til 34 i høst. Ikke spør meg hvorfor jeg kjøpte alle de domenene.. Hadde sikkert en jævlig smart ide i gjerningsøyeblikket..
Selger nok flere også..
Edit: Hadde forresten mange flere når jeg tenker meg om. Reg. vel ca 150 .be for en stund side da det var gratis. Solgte alle til en porofyr i Nederland i høst.
Sånn domeneshopping skaffer bare masse ekstra jobb og anbefales ikke :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Har gått fra 231 til 34 i høst. Ikke spør meg hvorfor jeg kjøpte alle de domenene..

Har du prøvd parked.com?
I tilfelle....var det noe å tjene på dem?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har for øyeblikket alle de ubrukte domene liggende på sedo. Synes konverteringen suger der, så vurderer å bytte. Er bare så mye stress. Noen som har sammenlignes sedo mot noen av de andre?

Mitt siste innkjøp: linnimeister.com !
 

peterandrej

pensjonert moderator
Men kenneth da... har ikke linnimeister rett til sitt eget navn eller noe sånt??

Blir det fan-side med masse snasne bilder av dama, eller skal du bare melke en eller annen for litt cash?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Men kenneth da... har ikke linnimeister rett til sitt eget navn eller noe sånt??

Blir det fan-side med masse snasne bilder av dama, eller skal du bare melke en eller annen for litt cash?

Nå er jeg ikke noe stort fan av linni (ikke at jeg ikke hadde invitert henne inn om hun sto på døra), så noe dyphjertet fanside blir det nok ikke. Skal nok melke litt cash uansett hva det blir : )

Synd hvis linni meister må betale til Kenneth isteden for til plastikkirurgen da. Makan til plastikkdame skal man leite lenge etter. *spyikon*

Hei Kenneth, vi trenger en spysmilie her.

Hadde ikke gjort noe om hun eller agenten hennes bladde opp en fin liten sum :)

Hvordan ble det forresten med disse domene rettighetene? Og gjelder det .com domener?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg har for øyeblikket alle de ubrukte domene liggende på sedo. Synes konverteringen suger der, så vurderer å bytte. Er bare så mye stress. Noen som har sammenlignes sedo mot noen av de andre?

Mitt siste innkjøp: linnimeister.com !
Min erfaring med SEDO er at det konverterer bra, dobbelt så bra som noen av mine egne nettsteder. Problemet med SEDO er at pris per klikk blir veldig beskjedent, spesielt siden man må dele 50/50 med SEDO.
 
Topp