Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Uvanlig trafikk i adsensen min

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
God jul folkens,

De to siste dagene har det vært litt uvanlig aktivitet i adsensen min. Et av nettstedene mine har gått med fra en CTR på rundt %1 til %10. Trafikken har ikke økt og jeg har ikke gjort noen endringer på en god evighet. Dette får meg til å mistenke at noen prøver å få adsense kontoen min stengt med å klikke som en gal på annonsene mine. (PS: Om det er en eller annen fjoms her inne som gjør det, så kaster du bort tiden din!).

En annen ting er at jeg har endel klikk som ikke blir registert i kanalene mine. Jeg er rimelig sikker på at jeg har alle nettsidene mine fordelt i riktige kategorier, men av en eller annen grunn er det ca 100 klikk daglig som ikke blir fanget av statestikken. Lurer på om noen har kopiert et design av meg uten å endre adsense annonsene. Noen tips til hvordan jeg isåfall kan finne denne siden?

Begge tingene startet den 23. Merkelige greier.
 

sKrud

Meget sliten student
Da kan jeg fortelle deg noe artig her..har faktisk sett det samme hos meg.. Spillnett.no, som ligger i dvale, har vell hatt et par hundre besøkende i døgnet de siste månedene å har hatt en CTR på ca. 1% men har de siste 3 dagene fått ca. 9% CTR...Noe jeg finner veldig rart..siden det ikke er gjort noe med siden på lenge..

Kan man virkelig banne noen ved å klikke mye på annonsene deres? Tror nok google ser tegningen.. Å la oss nå bare håpe at dette ikke er en pc du har vært i befatning med......

men nå er det julemiddag! :D God Jul folkens!!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da kan jeg fortelle deg noe artig her..har faktisk sett det samme hos meg.. Spillnett.no, som ligger i dvale, har vell hatt et par hundre besøkende i døgnet de siste månedene å har hatt en CTR på ca. 1% men har de siste 3 dagene fått ca. 9% CTR...Noe jeg finner veldig rart..siden det ikke er gjort noe med siden på lenge..

Kan man virkelig banne noen ved å klikke mye på annonsene deres? Tror nok google ser tegningen.. Å la oss nå bare håpe at dette ikke er en pc du har vært i befatning med......

Merkelige greier. Det rare er at det bare har skjedd på utvalgte nettsider. Om det ikke er noe muffens på gang så skal jeg iallefall ikke klage, for jammen har jeg tjent bra på det : )

Ta å send avgårde en epost til adsense teamet. :)

Det er alt gjort : )
 
Topp