Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hei folkens :)

camillamor

New Member
Jeg heter Camilla er 22 år. Januar 2011 skal jeg starte nettbutikk:D Men før den tid må jeg lære meg litt data ting, kan egentlig veldig lite om data.. Så håper å lære litt her inne.. :cool:
 

camillamor

New Member
Fordi jeg lager alle produktene mine selv og jeg må sette meg inn i hvordan og hva jeg trenger for å ha en nettbutikk :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Velkommen! Godt å høre om noen som planlegger godt før de setter i gang, jeg selv er nok ikke blant dem.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Tjo og velkommen ombord på skuta! ;)
 

hohohoo

Medlem
Hei ja :) Er ganske fersk her selv, men det virker som du har kommet til riktig sted.

Hva er motivet for å lage websiden selv? Ønske om å lære det og/eller mangel på kapital til å få noen andre til å gjøre?

Det er jo ikke helt gratis å gjøre det selv heller :) Vi snakker 5 måneder, kan noen andre gjøre det på 1 måned. Så kan du jo ta budsjettert omsetning pr måned med 4. Det er det du taper ;-)

I tillegg så kunne du brukt (verdifull) tid på å lage produkter og ikke drive med "studier" :)

Er ikke fasiten det over, men muligens noe å tenke på.
 

camillamor

New Member
Hei ja :) Er ganske fersk her selv, men det virker som du har kommet til riktig sted.

Hva er motivet for å lage websiden selv? Ønske om å lære det og/eller mangel på kapital til å få noen andre til å gjøre?

Det er jo ikke helt gratis å gjøre det selv heller :) Vi snakker 5 måneder, kan noen andre gjøre det på 1 måned. Så kan du jo ta budsjettert omsetning pr måned med 4. Det er det du taper ;-)

I tillegg så kunne du brukt (verdifull) tid på å lage produkter og ikke drive med "studier" :)

Er ikke fasiten det over, men muligens noe å tenke på.


Jeg skal ikke lage den selv, jeg kan NADA om slike ting. Jeg er av den typen som ikke kan lage et bilde på paint en gang:cool:.. Det jeg er motivert til er heller å lære litt om det slik at jeg vet hva jeg kan forvente med den kapitalen jeg har og de andre drømmene jeg må legge i grus. Og jeg har ingen planer om å lære meg gresk (koder) innen januar det tar vel litt lengere tid, men kanskje forskjellen på de :D
 

camillamor

New Member
Hei camilla, velkommen hit.
Hva slags produkter skal du selge?

Gave esker , oppbevarings esker av avis papir, ( er det noen har mange aviser er jeg int he he ) I grunn hobbyartikler som jeg har sydd eller strikket, såper osv, Jeg kan lage mye rart. hva jeg skal selge vet jeg ikke helt enda, Jeg tester i butikken nå hva som selger best, og vil ut i fra det lage et lager av hva jeg tror kunden er int i.
 

Grooo

Medlem
Epla er jo supert ja, eller å selge via en blogg.
Hvor i landet holder du til? Har aviser i massevis, men det skal vel noe til at du bor i samme gate som meg.
 
Topp