Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spank WF on the arsle...

h33t

New Member
litt mer spank" fra meg her: ja som dere vet så er det mange brukere fra nFF her og det kansje med grunn i at regler og mods på nFF er tildels sære og tolererer ikke spm og brudd på regler i hierarkiet som eksisterer der. dog noe som fungerer veldig bra med versonen av vbulletin som nFF bruker er slik at de nyeste inleggene kommer på forsiden. (dette er et must i alle forum etter min mening.)

så jeg vil anbefale Wf endre forsiden "diskusjonsforum" til nye inlegg slik som nFF har det.(bare å se på hvordan nFF har gjort det så skjønner dere hva jeg mener)

Mvh h33t
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Håper ikke Webforumet skal begynne å sammenligne seg med Norsk Freak Forum. Den gjengen har jeg vokst fra for mange år siden ;-)
 

Tonny Kluften

Administrator
Takk for forslaget.
Det er en grunn til at ikke de nyeste innleggene ligger på forsiden her på WF slik som på NFF. NFF er et sosialt forum hvor mange diskuterer mange forskjs. tema. Slik er det ikke her. På WF går folk til de tema som interesserer dem, en liste over uinteressante temaer er ingen vits i.
Og når jeg selv besøker et forum vil jeg ha en liste over temaer, ikke en liste med tråder hvor jeg må gjette meg fem til hvilke temaer trådene er postet i.
 

h33t

New Member
Takk for forslaget.
Det er en grunn til at ikke de nyeste innleggene ligger på forsiden her på WF slik som på NFF. NFF er et sosialt forum hvor mange diskuterer mange forskjs. tema. Slik er det ikke her. På WF går folk til de tema som interesserer dem, en liste over uinteressante temaer er ingen vits i.
Og når jeg selv besøker et forum vil jeg ha en liste over temaer, ikke en liste med tråder hvor jeg må gjette meg fem til hvilke temaer trådene er postet i.

ok ja jeg skjønner. det er forståelig.
 

zapotek

Medlem
noe som fungerer veldig bra med versonen av vbulletin som nFF bruker er slik at de nyeste inleggene kommer på forsiden. (dette er et must i alle forum etter min mening.)
Mvh h33t

Om du klikker på "Nye innlegg" knappen litt lenger opp på siden så får du opp en liste over nettopp *trommevirvel*.... de nyeste innleggene...
 
Topp