Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alle må lese dette!!!

Tonny Kluften

Administrator
Sitat fra en tråd her på WF:

Har forsåvidt heller ikke noe behov for gruppeklem fra deg eller thaihora-picxx! :)

Skjønner ikke hva han driver med som kaller folk opp slik, men det fører til at han utestenges fra WF.
Og til advarsel til andre som er frekke i kjeften. Dere blir utestengt. På tide med litt voksenopplæring her på WF og går det ikke med det gode så må dere ta konsekvensen.

Har du ikke noe hyggelig å si så ti stille. Slutt med spydigheter.

Bare vær hyggelig, det er lett!!!
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Det er ditt forum og jeg regner med at du og dine moderatorer gjør de vurderinger dere finner riktige. Jeg har ingen mening, hverken for eller imot en utestengelse av N.N. på det grunnlaget det skisseres her, i og med at det som sagt er ditt forum og du og dine moderatorer gjør de vurderinger dere finner riktige.

Når det er sagt håper jeg ikke sarkastiske kommentarer av den typen enkelte av oss pleier å levere fører til utestengelse. Jeg håper altså at det fortsatt er lov å være frekk, bare man er frekk på den riktige måten...

#undrer #nervøs
 
Sist redigert av en moderator:

Bjørn Andersen

Webmaster
Sitat fra en tråd her på WF:



Skjønner ikke hva han driver med som kaller folk opp slik, men det fører til at han utestenges fra WF.
Og til advarsel til andre som er frekke i kjeften. Dere blir utestengt. På tide med litt voksenopplæring her på WF og går det ikke med det gode så må dere ta konsekvensen.

Har du ikke noe hyggelig å si så ti stille. Slutt med spydigheter.

Bare vær hyggelig, det er lett!!!

Den posten synes jeg er altfor langt over streken. Skulle det liksom være morsomt? Isåfall var det en complete fail etter min mening. Gir meg en litt dårlig smak i munnen å lese slike kommentarer, spesielt når picxx bor i thailand og har sikkert thailandsk kjæreste/kone så virker det der som en veldig ondsinnet kommentar. Helt på sin plass med en reaksjon.
 

Erlend

Medlem
Har lest mye dumt her på WF, men denne tok kaka! Ser du bort i fra den kommentaren, så har jeg ikke sett så mye dumt fra Kenneth. Mulig jeg ikke har lagt merke til alt da.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Veldig bra, Tonny. Frekk kommentar er en ting, dette var noe helt annet.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Dette likte jeg veldig godt :)
Bra Tonny ;)

Sett alt for mye drittprat og drittslenging på andre forum (nevner ingen navn, men jah..),
Og det kan gå over stokker og steiner innimellom.
Finnes faktisk folk som kan bli såret av andres kommentarer eller "svar"..

"skjønner du ikke det? er du blåst i hue eller? "

At ikke alle er verdensmestere, må man helt enkelt tenke på når man f.eks leser et spørsmål, som er helt uforståelig for en annen at denne ikke forstår..
Bare synd at det derimot er så alt for mange som tror de er verdensmestere og slenger med leppe så fort noen ikke forstår noe..

Sett dette så alt for mange ganger og det gjør meg skikkelig sint..
"hadde jeg bare vært moderator, skulle du fått så øra flagra", har jeg tenkt mer enn en gang..
Men, prøver man da isteden å ta det opp med en-eller-annen moderator så får man ikke svar eller bare noe tåpelig tilbake..
og da hjelper det ikke samme hvor sint, oppgitt, lei meg jeg kan bli på dennes vegne, som mottar slikt dritt..

Så dette du gjorde med denne saken likte jeg veldig godt Tonny!
Viktig å sette grenser og vise hva som gjelder og ikke gjelder.

Og nei, jeg er ingen verdensmester, men jeg prøver heller ikke å fremstå som dette, selv om jeg har universitetsutdannelse innen faget mitt og kan en hel del om det...

/S
 
Sist redigert:

Nutz

Med lem
Beklager for å ha bidratt til situasjonen.

-Burde kanskje sett det kom og bare ikke svart eller holdt meg unna..
 
J

Jiberish

Guest
Den var for drøy og det var helt riktig med utestengelse.
 

Nutz

Med lem
Søkte på det fyordet på google, kom opp bare på side 2.
Dårlig SEO-optimalisering her Tonny? :D
Men fyordet-picxx kom først. :)
Får sikkert hjelp av noen til å løfte denne tråden, bare han slipper inn varmen igjen.

Vet ikke hvor bra det er å bli forbundet med en slik ordbruk når man er opptatt av å gjøre navnet sitt kjent på nett.
 
Topp