Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig SEO | Norsk SEO | Artikkelmarkedsføring, social bookmarking og mye mer

Magnus_BL

Medlem
Artikkelmarkedsføring for din hjemmeside

Er du ute etter norsk SEO, samt billig SEO? Da er artikkelmarkedsføring en god løsning for deg. Artikkelmarkedsføring er en SEO-teknikk som går ut på å publisere artikler i online artikkelkataloger og sveise inn linker til sitt nettsted inn i teksten.
Dersom man eksempelvis har en nettside hvor man ønsker å rangere høyere i Google på "Spania-reiser", kan man bruke artikkelmarkedsføring. Man skriver en artikkel i overkant av 500 ord om reiser til Spania og legger den ut i artikkelkatalogen. Inn i teksten til artikkelen legger man lenker til eget nettsted. Ofte ser man resultatene få dager etter publisering.
Ettersom disse linkene vil komme fra en side med relevant innhold i forhold til sin egen side, er det en svært god måte å markedsføre et spesifikt produkt på.
Jeg skriver en 500-ords artikkel, og lager totalt tre varianter av den, for 1500 kroner. Når artiklene er ferdigskrevet legger jeg de ut til godkjenning hos de norske artikkelkatalogene. Ofte kan man ha tre linker i hver artikkel. Når man har lagt ut tre forskjellige varianter av artikkelen på tre artikkelkatalogsider, blir det til sammen ni linker.
Ta kontakt på PM eller e-post hvis du ønsker mer informasjon eller ønsker å bestille mine tjenester. E-postadressen min er
seotjenester.png
Jeg kan skrive lengre artikler eller flere varianter dersom det er ønskelig.


Bli lagt til i alle de norske webkatalogene

Jeg kan legge til ditt nettsted i alle de norske webkatalogene for 1000 kroner. Å legge til siden sin til webkataloger er billig SEO, ettersom det ikke vil koste deg mer enn selve tiden man bruker på å gjøre jobben.
For hvert nettsted som godtar forespørselen om katalogisering, vil man få én ny lenke. Andelen godkjente søknader varierer. Med et godt nettsted vil man få mange lenker.
Har man et nytt nettsted man vil promotere, er dette en løsning mange velger.

Social bookmarking - over hundre linker på kort tid

Dersom du ønsker å rangere på et spesifikt nøkkelord, er social bookmarking et veldig nyttig verktøy. Dette er også en billig måte å gjøre norsk SEO på, da man også her ikke har andre utgifter enn tiden man bruker på det. Selv om bookmarking-sidene er utenlandske, kan man bruke norske ord i ankerteksten.
Jeg kan legge deg til i 125 social bookmarking nettsteder for 400 kroner. Har du gjort lite SEO fra før av, kan du forvente et godt byks i SERP på Google.
Det eneste du trenger å gjøre er å gi meg nøkkelordet du ønsker å rangere på. Jeg vil deretter lage titler og beskrivelser og sørge for at arbeidet blir gjort. Jeg sender deg en rapport over steder hvor linken til ditt nettsted har blitt lagt ut.
Dette gir deg over hundre linker. De fleste av linkene er DoFollow.

Linkbytte

Det å bytte linker med nettsider som har innhold som er relevant for din side, er en god og billig SEO-teknikk. Før i tiden var linkbytte en av de aller mest effektive måtene å rangere i Google på. Metoden fungerer fortsatt, men det forutsetter at nettsidene som man bytter linker med har relevant innhold i forhold til sin egen nettside.
Jeg kan lete opp nettsider som har relevant innhold i forhold til din nettside og sende ut forespørsler om linkbytte. Dette gjør jeg for 700 kroner timen.

Ta kontakt på PM eller e-post i dag.
seotjenester.png
 
Sist redigert av en moderator:

Magnus_BL

Medlem
Hvor godt webkatalogtjenesten min fungerer, kommer an på hvor god nettside side du har. Dersom du har en god side, kan du regne med at mange av webkatalogeierne godtar forespørselen din om å bli lagt til. Webkatalogisering var tidligere den viktigste SEO-teknikken. Dét og lenkebytte. Google forandrer stadig algoritmen sin, men webkatalogisering er fortsatt effektivt. Fra Googles ståsted, er en oppføring i en webkatalog en manuell godkjenning av nettstedet ditt.

Dersom du har en nettside som omhandler f.eks. fotball så finner jeg en sports- eller fotballunderkatalog som jeg legger nettsiden til i. Dersom siden din har OK kvalitet vil den ofte bli godkjent, og da vil siden få en lenke fra en side som omhandler sport/fotball. Slike lenker er naturligvis nyttige i SEO. Dersom du har en nettside som omhandler fotballklubben "Real Madrid", så vil jeg føre opp det i tittelen på oppføringen, hvilket gjør at du får en ankertekst som dytter siden din opp i Google på det nøkkelordet. Jeg går grundig til verks når jeg katalogiserer. Jeg går igjennom alle trådene jeg vet om som omhandler norske webkataloger, samt at jeg vet om noen få som ikke er oppført i noen tråd.

I tillegg til dette skriver jeg en 'søknad' for nettsiden din inn i DMOZ. Jeg har meldt meg som redaktør i DMOZ, og når anbefalingen om ny link kommer fra en annen redaktør, vil jeg tro at sjansen for å bli lagt til øker betydelig (jeg har - selvfølgelig - ingen vitenskapelige bevis for at dette er tilfelle, men jeg antar det). Når det er sagt, så gjør jeg dette kun dersom siden jeg skal legge til har en OK kvalitet. Det er opp til redaktøren for den spesifikke underkategorien om han/hun legger deg til eller ikke.

Jeg la nylig til en nettside i alle de relevante webkatalogene for Tonny. Det varierer litt hvor mange det blir snakk om, da noen webkataloger er temaspesifikke (f.eks. kun nettbutikker). I tilfellet over havnet det på omtrent 40 kataloger, små og store.

For å oppsummere: Har du en god nettside kan det være veldig nyttig å få oppføringer i webkatalogene. Men hvis du har en ny nettside, som ikke er helt ferdig enda, vil jeg heller anbefale å kjøpe artikkelmarkedsføring av meg. Det er en grei måte å få billig SEO på.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Ja, det var veldig billig tidligere og at prisen har gått opp er helt greit, men om jeg ikke husker feil på tidligere priser, har de blitt 3-4 ganger dyrere nå.

Nuvel...hvor mange kataloger blir man lagt til i når det gjelder alle norske webkataloger?
 

Magnus_BL

Medlem
Dag: Det er bort i mot 40 forskjellige norske webkataloger man blir lagt til i ;)

Hehe, ja, det er sant at vi var litt for billige sist gang. Det ble ganske enkelt for mye arbeid fra for mange personer.

Og Newyork, er det du som driver med ferienettsted? Jeg svarte deg 30. august. Si i fra til meg på e-post hvis du fortsatt ikke finner noe svar ;)
 
Topp