Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilken bil kjører du?

Rismoen

Medlem
Hvor mange av dere har DAB+? :cool:

Jeg har ikke DAB/DAB+, tror dette er mest vanlig på 2012/2013 modeller og nyere.

--

Selv har jeg akuratt vært å sota framvinduene, resultatet ble bra... Men det hjelper lite da jeg ble stoppet i teknisk kontroll på vei hjem fra verkstedet. Snakk om å kaste penger UT av vinduet. God helg:mad:
bfacb2f6bf.png
 

xdex

Medlem
Like greit at du ble tatt, fyfy! Hadde sotet foran selv, men langt mindre enn hva inntrykket på bildet over gir. Ble stoppet 2 ganger, og ingenting ble notert. Selv oppdaget jeg faktisk at det kunne være vanskeligere å se gjennom siderutene foran, så dette må jo ha vært ett rent ..... i din bil, spesielt med det været vi har nå!
 

Britta

stoffdronning
Hm...er vel mer praktisk tenkende enn dere, haha.
Opel Combo varebil fra 2007. Billig da jeg kjøpte den brukt med lite kilometer på i 2011. Rimelig i drift unntatt forsikringen, der er det håndverkene som slår inn som få fikset hver lille flekk.
Men siden det er en Opel skal den selges i januar, har dårlig råd som butikkgründer og denblir litt dårlig nå etterhvert. Kjøp billig, få billig ;-)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Kvitta meg selv med Ford fiesta en fir 2 uker siden.. Etter at bilen hadde stått stillegg i 2 mnd så fant jeg ut at det å betale forsikring og årsavgift var totalt idiotisk. ( ikke nok med det men før de 2 mnd så brukte jeg bilen bare 5 ganger på 6 mnd)

Blir at jeg kjøper meg bil om jeg blir i stavanger over sommeren men tviler på at det skjer..
flytter hekler tilbake til Oslo eller spanis ettsted
 
Topp