Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Å øke eCPM - fra digitalpoint.com

joonad

New Member
Jeg ramla over en artikkel fra digitalpoint der en fyr beskriver hvordan man kan øke eCPM. Kort fortalt går metoden ut på å fjerne sin egen PubID i noen dager slik at Google reklamerer på nettsiden din uten å betale for det. Resultatet skal være at Google plasserer høyere betalte linker på siden din, og når man stapper inn sin egen PubID tjener man mer penger.
Det høres ganske simsalabim og ulovlig ut. Er det noen her som har prøvd?

J

link: Just found out a trick to increase CPM for AdSense
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå har jeg ikke prøvd dette selv, men har hørt folk snakke om det uten å få noe mer ut av det. Sjansene er store for at det bare var en tilfeldighet for den personen som prøvde det ut nå!
 

joonad

New Member
Det er jo litt frem og tilbake hva folk meneri den debatten. På slutten ender jo hele tråden i en tåpelig krangel mellom to personer.

Uansett; igår hadde jeg 29 på en side klikk som genererte omtrent $2, idag har jeg hatt ett klikk på samme siden som genererte $1.82. eCPM er omtrent den samme. Ting går i hvert fall veldig opp og ned, det er helt sikkert.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Vel, dette er sikkert litt som vandrehistorien om at man kan bli full av én øl dersom man drikker den med sugerør.

Det som jaffal er helt sikkert, er at dette strider mot Googles TOS, og at man risikerer å få AdSense-kontoen sin avsluttet dersom man gjør dette.
 
Topp