Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Årets aprilsnarr tråd!

Gomlers

Member
Ok, du har sikkert tatt den avgjørelsen du føler er riktig, og det må du jo ha lov til... Synes bare det så ut som at han fikk mer balltre etter seg enn nødvendig.
 

Daniel

q(O_o)p
Tror grunnen til at mange blir lett provosert av Sindre er at det er en fyr på 16 år som har tidenes ovenfraogned-holdning med alle de gode råda og tipsa sine.
 

Niclas

New Member
Jeg foreslår at Kenneth går gjennom hele forumet og gir infraction på alle innlegg som ikke tilfører debattene noe vesentlig. Så kan han sitte her alene etterpå.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tror grunnen til at mange blir lett provosert av Sindre er at det er en fyr på 16 år som har tidenes ovenfraogned-holdning med alle de gode råda og tipsa sine.

Du er vel veldig ute og sykler her og burde vel i bunn og grunn blitt bannet kun med utgangspunkt i en så meningsløs påstand!!!!

Man kan vel heller si Sindre er en fyr midt i 20-årene som ikke er så erfaren som mange andre her inne når det gjelder det å drive både business og internett.
Han snakker i tillegg "rett fra levra" og det uten filter noen ganger. Dette ser ut til å irritere noen forumdeltagere ekstremt...

Og, det ser også ut til at Sindre innimellom går rett i forsvarsposisjon på kritikk - det skal sies.

Jeg synes vel ikke det var så mye å irritere seg over Sindres forsøk på både å være morsom og aprilspøk - såpass høyt under taket synes jeg det bør være her.
Jeg har vel heller ikke reagert på at jeg synes han "spammer" forumet her mer enn eventuelt andre!?!

Jeg har vel nevnt det tidligere at jeg til tider synes det kan være litt vel mye negativ kritikk å få på dette forumet istedet for at man er mer hjelpende med gode råd og tips. Nå er det riktignok mye av det og - men, det finnes alltid rom for forbedring!

Webforumet har blitt en suksess i form av at det er bra med aktivitet og mange ressurssterke personer her inne. Nå må vi ta det opp enda et nivå og få med oss resten av web-miljøet der ute!
Da kan vi ikke ha slike negative ting som dette her!!!!

Man kan bygge et rykte over flere år og rive det ned på en dag! Ikke glem det!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Etter min mening har kvaliteten på Wf gått nedover i det siste. Jeg, akkurat som alle andre her inne, må tjene penger for å overleve. Jeg har nylig flyttet til Australia, studerer økonomi til en høy prislapp og bruker uvanlig mye penger på opplevelser om dagen (jeg er jo trossalt down under). Tiden er knapp og jeg har ikke så mye tid til å utvikle ting selv til WF lengre. Jeg kunne alltids betalt noen for det, men jeg har absolutt ingenting å tjene på å utvide WF videre. Da måtte jeg fyllt opp forumet med annonser, noe som trekker ned kvaliteten og uansett er toske siden dere heller kapper av dere armene enn å klikke på en annonse. Jeg har nevnt det før - om dere vil ha opp kvaliteten på WF, så må dere gjerne bidra. Det er så utrolig mye du kan gjøre for å bidra. Sponsing? Jeg kommer ikke til å ta en krone selv. Skrive om WF på bloggen eller nettsiden din? Lag en badge alle kan ha på nettsidene sine? Skrive i bloggen? Jeg har til og med gått med tankene på å opprette en organisasjon som kan ta over Webforumet, men det blir litt vanskelig å styre fra her i Australia..

Ang Sindre, så er det vel ikke noe hemmelighet at jeg ikke liker fyren. Jeg synes rett og slett det han sier blir for dumt. Han har en ovenfra og ned holdning som gjør meg kvalm, og hver gang jeg kommenterer noe på bloggen hans, enten det er positivt eller negativt blir enten kommentaren min slettet eller så før jeg en frekk mail/PM om at jeg bruker bloggen hans for å spamme lenker til WF. Tror virkelig den tullingen at jeg skriver kommentarer på en så talentløs blogg som glabladet.no for å trekke trafikk til WF? Da er det noen mange andre steder jeg heller hadde skrevet. Og slike påstander provoserer meg, noe som førte til at jeg bruker Sindre som et fremtidig eksempel på at poengløse tråder fylt med lenker til egne sider ikke tolereres (så lenge det ikke er i svadakategorien vår!). Vi kan ikke sitte her 24/7 og kontollere alt folk skriver. Det gidder vi rett og slett ikke. Da er det lettere og sette et eksempel, så da ble Sindre det eksemplet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Når det gjelder forumet er det helt klart at det må skapes av brukerne! Og, jeg forstår deg ikke helt angående denne blindheten på forumet når det gjelder annonser! For jeg får i alle fall frem stort sett de samme annonsene hver gang. Og, jeg er allerede affiliate i advertising.com!
Jeg tror vi tåler litt mer annonser.....

Når det gjelder denne "saken" mellom deg og Sindre burde du vel rett og slett overlatt dette til en av de andre moderatorene på forrumet i og med du allerede har han høyt oppe på din "hat-liste".

Jeg synes dette ble litt "Kongen på haugen" - og det passer ikke inn her på forumet synes jeg.

Ellers vil jeg synes det er fint om vi kunne få litt fart på bloggen her inne! Er mange som har mye å bidra med her...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå er det jo begrenset med hva slags annonser jeg kan tilby dere. Skal jeg begynne å putte opp mote og dating annonser? Jeg håper som sagt på et nytt design i fremtiden, som også vil være litt mer annonse-vennlig. Hadde kanskje håpet å få til at brukerene selv her inne også kunne få dratt nytte av det på et vis, uten at jeg helt vet hvordan enda..
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Skal skrive et litt større innlegg til bloggen når del 1 av vervekonkurranse-prosjektet mitt er over :)

Forøvrig - hva med å legge annonsen nede ved svarboksen istedet? Nå ser man den jo stort sett bare ved første innlegg, etter det så kommer man jo rett til bunnen og ser den aldri.

Åja, og ang. sindre... syns ærlig talt ikke den aprilsnarren hans var så ille jeg? Det var jo nettopp det at den var så totalt utenom hva man kunne vente fra han som gjorde den bra.
 
Sist redigert:

Daniel

q(O_o)p
likte den selv jeg, morsomste der var jo faktisk at det han trodde var selvironi var fakta.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skal skrive et litt større innlegg til bloggen når del 1 av vervekonkurranse-prosjektet mitt er over :)

Fantastisk, bare si ifra når du vil jeg skal legge deg til som bruker :) Ha også klart et lite bilde av eller noe av deg selv og en liten infotekst.

Forøvrig - hva med å legge annonsen nede ved svarboksen istedet? Nå ser man den jo stort sett bare ved første innlegg, etter det så kommer man jo rett til bunnen og ser den aldri.

Det var en god ide. Er kanskje en del flere som ser den annonseplasseringen enn der det ligger nå. Har notert det for neste design runde :)
 

Sindre

Medlem
Bare min versjon av saken...

Hvis jeg får lov: Kenneth fjernet bannen av meg, og det skal du ha takk for, Kenneth. Jeg og han har hatt våre uoverensstemmelser nå, og jeg føler tiden er moden for å komme seg videre. Jeg vil bare si en ting om noe Kenneth sa. Grunnen til at jeg sendte den "frekke" PM'en den gangen, var at jeg følte du var spesielt ute etter å ta meg for å ha linket til henholdsvis en tradedoubler-link i en post, samt Dagbladet i forbindelse med to poster. Følte bare at det var unødvendig å ta meg for det, fordi dette er noe "alle" andre gjør, uten at du brydde deg om det.

Og ettersom Kenneth har sagt at han syns bloggen min er kjedelig, var det kun derfor jeg lurte på om han kun kommenterte med tanke på linker. Sorry og beklager hvis dette var feil, Kenneth. Jeg legger meg flat her nå fordi jeg er ikke interessert i mer tull, samt jeg vet at Kenneth etterspør et bedre nivå på WF. Derfor får videre kommentering av det jeg sier nå skje på deres eget ansvar. Jeg kommer ikke til å skrive mer i denne tråden.

Dette førte til at jeg slettet et par av kommentarene til Kenneth på bloggen min, fordi jeg mente de var unødvendige. Så er det jo sånn at Kenneth har ment det samme om noen av mine kommentarer på forumet hans. Vi er derfor nå enig i å oppføre oss "fint" i henhold til hverandres retningslinjer. Jeg kan i hvert fall si at jeg er ferdig med dette tullet nå.

Og så vil jeg svare mapdaddy: Jeg skrev kun det innlegget fordi jeg selv hadde en aprilsnarr på lur. Jeg liker å klare å lure folk. Så hvis noen gikk på den, så er målet oppnådd ;)

Webpiken: Se ovenfor. Kommentar-posten min på Glabladet gjaldt mest for Kenneth egentlig, men som sagt.. Har tenkt litt, og funnet ut at jeg ikke gidder å drive noe særlig sensur.

Daniel: Dine uttalelser om at jeg har en ovenfra-og-ned-holdning er din mening. Noen oppfatter meg sånn, andre oppfatter det jeg skriver som gode råd. Mitt eneste mål med Glabladet er å hjelpe andre, og hvis du ikke liker det jeg skriver, trenger du ikke besøke Glabladet. Jeg er forøvrig 23 år.

Gomlers, atomet, Msites, picxx og Niclas: Takk for støtten. La oss bidra til å gjøre webforumet bedre fremover. Deal?
 
Topp