Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Årets nettsted 2009

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tonny Kluften

Administrator
Vi skal kåre årets nettsted her på webforumet. Kriteriet for å delta er at eier av nettstedet er medlem her på WF.

Du kan nominere din eget nettsted eller andre sitt.

Frist for nominasjoner er 15 januar.

Vinneren kan legge inn en badge på nettstedet sitt:

552467.jpeg
 
Sist redigert:
Spennende sak, har ikke noen å nominere nå i farten og ikke noen av mine. Blir uansett spennende å se videre og et godt og artig initiativ.

Forresten ved nærmere ettertanke kan jeg godt nominere et par stk. Er et par blogger jeg følger med på og det er Mia Holte sin og Kenneth Dreyer sin - de jeg kunne dra opp av hatten sånn øyeblikkelig i alle fall.
 

picxx

Well-Known Member
Nominerer disse :

Mystore webshop | Starte nettbutikk | Kampanjetilbud NÃ… | Mystore.no
https://kickback.no/

- Stilrene sider i web2.0 utførelse.
Begge sidene driver med konsept som ikke er "masseprodusert" av webutviklere i norge.

Nettserier.no: Framtidas teikneseriar

- Ikke akkurat noen skjønnhet for øyet om man elsker web 2.0, men siden drives av en som lidenskapelig brenner for temaet på siden. Dessuten er det morsomt å bruke som tidsfordriv, å surfe rundt der og lese litt forskjellige tegneserier.

The Silver Zapper fra antimygg.no

- Kul side og et kult produkt.

Om jeg ikke tar helt feil er det disse som driver/eier sidene (i rekkefølge):
- Yngve
- Han TD gubben.... samme som eier i1 nettverket.
- Olaf
- Pong
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg nominerer mitt eget nettsted: Handballmagasinet.no - Norges største håndballmagasin på nett!

- Nettstedet er et nisjenettsted som tar for seg topphåndball.
- Nettstedet er det eneste av sitt slag i Norge!
- Alt av redaksjonelt stoff og bilder er egenprodusert.
- Nettstedet oppdateres hyppig.
- Nettstedet bruker sosiale medier, som Twitter og Facebook, på en god måte hvor de også har fått bygget opp en stor tilhengergruppe (over 4100 medlemmer).
- Nettstedet har bygget seg relasjoner og samarbeide med andre nettsteder innen samme fagområde/nisje og dermed viktige linker og markedsføring.

- Prosjektet er et ekte gründerprosjekt hvor eieren både arbeider og spytter inn kapital løpende for å bygge nettstedet steg for steg. Et skikkelig "kjøkkenbenkprosjekt"!
 

kongen

kongemedlem
Jeg nominerer: Tradedoubler.no

Grunn #1: Det nettstedet som driftes av en WF-medlem som tjener mest penger
Grunn #2: Har tusenvis av medlemmer som bruker time etter time, dag etter dag, og uke etter uke av sin egen fritid for at tradedoubler.no skal tjene penger
Grunn #3: Det nettstedet som betaler mest penger til brukere av Webforumet
Grunn #4: De trenger ikke å legge inn en Webforum-badge for å øke sin kredabilitet
 
Sist redigert:
Oi, takk for nominasjonen, picxx. Nå kommer jeg til å få skikkelig dårlig samvittighet om jeg ikke nominerer minst en side selv også, så det må jeg selvsagt gjøre, men jeg må tenke litt nærmere gjennom det først (det eneste jeg er sikker på er at jeg ikke nominerer meg selv). Når er fristen for å komme med forslag, Tonny? Nyttårsaften?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Er rørt over at Mystore.no er nominert ;)

Har ikke så mye å si, med unntak av at jeg kan benytte anledningen til å ønske dere alle en fortsatt trivelig jul ;)

Yngve
Mystore.no
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp