Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Årets "Opp som en løve, ned som en skinnfell"

zapotek

Medlem
Jeg fulgte med den bloggen også, men det måtte nesten gå sånn. En blogg om blogging i Norge kan vel ikke nå 100k lesere i uka. Så mange bloggere er det rett og slett ikke her til lands.
 
Viktig å tenke positivt og være engasjert når man gjør noe. Det er jo ikke alltid resultatet blir som man ønsker, men slik er jo livet!

Har lest et sted at av 30 ideer, er det kun 1 som bør realiseres :)
 

picxx

Well-Known Member
At det er over 100.000 bloggere i Norge er vel ganske så sikkert! Bare blogg.no alene har over 100.000 bloggere...

Stemmer ikke helt dette tallet :)
blogg.no har vel over 100.000 registrerte blogger.
Hvor mange er det som enten har flere blogger, eller som har forlatt bloggen sin for lenge, lenge siden?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Stemmer ikke helt dette tallet :)
blogg.no har vel over 100.000 registrerte blogger.
Hvor mange er det som enten har flere blogger, eller som har forlatt bloggen sin for lenge, lenge siden?

Det er vel ingen tvil om at det er over 100.000 bloggere i Norge!?! Bare for å ha fastslått dette - for det var jo det som var hovedpoenget.

Hvorvidt det er 100.000 bloggere eller 100.000 blogger er det vel i bunn og grunn kun gutta boys hos blogg.no som kan svare på, men jeg tolket følgende tekst hos kampanje.com som at de nå hadde passert 100.000 bloggere/brukere!

"På to måneder har over 20.000 brukere opprettet bloggkonto på blogg.no. Dermed har det norske bloggsamfunnet passert 100.000 registrerte blogger."

Men, det er godt mulig det er 100.000 blogger! Men, det finnes jo et utall andre tjenester hvor folk blogger også - og det er uten tvil over 100.000 bloggere i Norge!
 

picxx

Well-Known Member
Det er vel ingen tvil om at det er over 100.000 bloggere i Norge!?! Bare for å ha fastslått dette - for det var jo det som var hovedpoenget.

Neida, jeg tviler ikke på at det er mye mere enn 100.000 bloggere i norge.
Om man stikker hue litt utenfor bloggrevyen vil man se at det er ekstremt mange bloggere som aldri oppsøker slike tjenester, men som blogger utelukkende innen sin egen nisje. Bare i nisjen "mamma blogger" vil jeg tro tallet er femsiffret av norske blogger.
 

picxx

Well-Known Member
Kan du kalle deg en blogger når du skriver et innlegg pr mnd?

Selvsagt kan du det.
Web-log / nett dagbok eller etc.
Hva/hvem bestemmer hvor ofte du må oppdatere for å oppnå status som "blogger"? Riktig...ingen.
 

Kassimaja

Geocacher
Er det ikke forskjelll på å ha en blogg og kalle seg selv for blogger?
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syns det. Vel, ikke det at titler spiller noen rolle.
Det jeg egentlig tenker på bak alt tullpratet mitt er hvor stort bloggermarked det finnes i Norge. Se på bloggcampen til Msites, den ble avlyst fordi det ikke var så mange interesserte.
Jeg tror at det er sterkt overvurdert hvor mange bloggere det er i Norge. Og hvor mange som egentlig er interessert i blogging og som gjør noe merer ut av det enn å registrere seg på blogg.no og skrive en enkelt post. Mange flere enn 100.000? aldri i verden sier jeg.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg syns det. Vel, ikke det at titler spiller noen rolle.
Det jeg egentlig tenker på bak alt tullpratet mitt er hvor stort bloggermarked det finnes i Norge. Se på bloggcampen til Msites, den ble avlyst fordi det ikke var så mange interesserte.
Jeg tror at det er sterkt overvurdert hvor mange bloggere det er i Norge. Og hvor mange som egentlig er interessert i blogging og som gjør noe merer ut av det enn å registrere seg på blogg.no og skrive en enkelt post. Mange flere enn 100.000? aldri i verden sier jeg.



Folk vet ikke hvor disse 100.000 befinner seg.... thatzz simple...
 
Topp