Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Æggis the man

caines

Medlem
Agnor heter jeg, og studerer 3. året økonomi og ledelse ved Høgskolen i Gjøvik. Jeg er 25 år og opprinnelig fra Finnmark men forvillet meg for noen få år siden, nedover mot østlandet.

Er interessert i gründing og markedsføring og det er litt av årsaken til at jeg valgte et studium som har litt med det å gjøre. 1. år hadde vi faget Markedsføring basert på litteraturen Marketing Management, Kotler and Keller 7th edition og markedsføring var et av fagene jeg synes var veldig interessante.

Jeg har et foretak registrert under kategori videoproduksjon som heter AB Produksjon Bertheussen (ENK). Har hatt en del små oppdrag og kjørt et prosjekt selv (Norwegian DVD i salg på flightsim.no).

Har bare litt erfaring med forretningsvirksomhet, er på en måte i startfasen, men tilegner meg daglig kunnskap ved å lese på nettet, samt lesing av pensumlitteratur. Synes forretningsdrift virker interessant og synes faktisk landet har lagt relativt fint til rette for at det skal kunne drives småbedrifter i Norge.

Ellers jobber jeg som konsulent for et foretak ved siden av at jeg studerer og driver litt med mitt eget enkelpersonsforetak.

Etter endt bachelorstudium: Ønsker å satse mot revisjon og regnskap, eventuelt mastergrad i bedriftsøkonomisk analyse.

Er interessert i å lære mer om: Regnskap og revisjon

Kanskje om 5-10 år: Driver et konsulentselskap med regnskapsføring og økonomisk rådgivning
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ung, interessert i teknologi og bosatt rundt mjøsa? Deg vil jeg gjerne høre fra om noen år om du starter som regnskapsfører. Det er AAAALLLTTT for mange gammeldagse og treige regnskapsførere rundt mjøsbyene.
 
Topp