Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Økt trafikk og salg igjen... :)

Beergear.no

Medlem
Skjønner hva du mener.
Der ga du meg faktisk en god forretnings ide.
Har en del kontakter i Thailand, men har aldri vært inne på tanken med å sjekke akkurat dette :)

Uansett kommer jeg til å se på tilbudet jeg har fått.
Har gitt beskjed om at jeg ikke tar det om jeg ikke er fornøyd.
 

Beergear.no

Medlem
Design av logo/header

Tilbudet vi fikk for 1000 kroner imponerte vel ikke stort. Navnet vårt var til og med skrevet feil. Men det er kanskje det man får for 1000 kr. Vi er fortsatt ute etter gode tilbud på design av logo/header. Om ingen kommer med et meget bra forslag kan vi godt beholde b bokstaven som jo er blitt ganske kjent. Da blir det jo egetlig ikke design av logo, men å få laget en finere tekst rundt logo, og en litt finere header med samme fonter som i logo. Også der vet vi sånn ca hva vi vil ha med. Så det burde ikke bli store jobben for en som er god på sånt. Om du skulle ha lyst til å gi oss et tilbud og lage et utkast skrik ut :)
 

Beergear.no

Medlem
Takk for tipset Anders.
Det burde ikke være noe problem for noen å lage dette ganske fort.
Har jo logo og ideen klar. Så egentlig trenger vi bare en forbedret header.
Den berømte b'ën har jeg i ai format
 

Dag Frogner

Supermedlem
Syntes det ser mye bedre ut nå som du ikke har den store annonsen langt oppe på siden hvor du annonserte priser på bur.

Den så ikke spesielt bra ut, og tror det er en god idè å tenke litt mer på utseende på slike annonser fremover. Kraftige farger, font som er uskarp og masse skygge lyser ikke akkurat professjonalitet og dette er jo en annonse som er veldig synlig. :)
 
Topp