Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker å kjøpe nettsider

Bjørnar

Gründer
Hei,

Gjøre et lite fremstøt her, og ønsker å kjøpe nettsider som er opparbeidet. Trenger ikke være ferdige, ingen krav til trafikk, men ser gjerne på gode konsepter / ideer. Ta kontakt på PM
Alt er i utgangspunktet av interesse. Ser frem til å høre fra noen ;)

Bjørnar
QTSystems
 
Sist redigert av en moderator:

Bjørnar

Gründer
Du vil bare kjøpe random nettsider? Har masse sider og kan sikkert kvitte meg med noen, men greit å vite litt i hvilken retning du ønsker å skyte.

Mjaei - i utgangspunktet gjelder det alt mulig, men vanskelig å si på forhånd - det går stort sett på magefølelse, og om jeg har nok kompetanse på område til å drive en aktuell side. så utgangspunktet skyter jeg foreløpig fra hofta, for å se hva som rører seg :)
 

Bjørnar

Gründer
Bumper denne igjen jeg, bare å skrike ut dersom noen har noe på lur.

NB. Fikk tidligere en bunke med mail hvor folk ville selge domenenavn uten innhold. Det er ikke aktuelt, med mindre det følger med en god plan.
 

Bjørnar

Gründer
okei - beklager å bumpe denne: men ikke bruk msn - kun epost / pm som funker.

dersom kjøp av nettsider skal vurderes nå, bør det være bra besøkte nettsider - tomme sider uten innhold og sider uten trafikk er mindre aktuelt ;)
 

Bjørnar

Gründer
Hei,

Dytter denne litt oppover igjen.

For de som tar kontakt, er det fint å sende ting på mail til meg; jbb AT yet DOT no

Det jeg trenger å vite er statistikk, inntjening, arbeid, eventuelle avtaler som eksisterer (annonsører, samarbeidspartnere) og diverse som du mener er viktig at jeg tar med som en del av vurderingen. Ingen øvre grense i forhold til pris.

Stort sett norske sider, men enkelt engelske sider kan også være aktuelt.
 

kongen

kongemedlem
Ingen øvre grense i forhold til pris.

Hvor mye er du villig til å betale for små pissnettsteder (som ikke trenges å gjøres noe med) men som bare ligger på nettet å genererer hver mellom 5 og 10 000 hver måned?

Altså; hvor mange ganger månedsinntekt er du villig til å betale for slike nettsteder. Inntektene er affiliateinntekter (ikke norske nettverke).
 
Sist redigert:
Topp