Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker du gjestebloggere? Ny tjeneste for engelskspråklige blogger

Speca

Medlem
En av de beste måtene jeg vet om for å få relevante backlinks er bruke gjesteblogging Det eneste problemet med denne metoden er å få kontakt med de man ønsker å ha som gjesteblogger og/eller gjesteblogge hos.

Dette har det kommet en løsning på det, vel og merke hvis du har engelskspråklige blogger. Nei, det er ikke noe blognettverk, som enkelte mener har tapt seg i verdi den siste tiden. (Jeg er dog helt uenig i det). Dette er en gjestebloggtjeneste, som heter "The Content Facilitator". Hensikten er å få folk som ønsker å gjesteblogge sammen, så man slipper å lete etter gjestebloggere.

The Content Facilitator

Jepp, det er en affiliatelink. Hvorfor? Fordi du ved å registrere deg på den, kan få credits verdt 50$, ved å bruke denne kupongen: DistributeMe

Hvis du ikke vil ha kupongen, så står du fritt til å fjerne affiliatenummeret.

Det har eksistert en periode minst en slik tjeneste: myblogguest. Men den har ikke blitt så kommersiell som de skulle ønske, mens denne faktisk blir frontet av folk med stor kunnskap innenfor IM, og dermed tror jeg denne kommer til å bli skikkelig. Selv har jeg lenge vurdert å starte opp en slik tjeneste som dette i Norge, men foreløpig har jeg ikke funnet den riktige(les: god) måte for hvordan jeg skal tjene penger på det.
 
Topp