Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker konstruktive tilbakemeldinger ...

ammarketing

New Member
Hei, tok en rask titt, tenkte komme med noen tilbakemeldinger jeg også.

1: Antar at den blå rammen rundt innholdet skal illustrere et slags "vindu". Oppfattes for min del som forstyrrende, og akkurat den effekten ser litt amatørmessig ut (i mine øyne, vel og merke). Jeg ville sløyfet denne på desktop- og tabletvisning, slik som du har gjort på mobil.
2: Stock-photo som benyttes på "våre priser" - får assosiasjoner til et eller annet useriøst kreditkortselskap.
3: Det kreves en del av meg som bruker for å få informasjon om hvor mye det faktisk vil koste. Jeg må forstå hva en enhet er, navigere meg ned på siden for å finne ut hva slags ekstrainformasjon som finnes (der hvor du har lagt inn * og **). Og deretter må jeg finne frem kalkulatoren. Når jeg er ferdig med det kommer jo den som du egentlig bør få frem her - gratis befaring, uforpliktende tilbud. Mao, få det lenger opp!
4: Om oss - bilder av de ansatte skaper tillit.
5: Muligens få inn en floating button / CTA som tar brukeren videre til kontaktskjemaet, da det kan være litt vanskelig å finne frem til det.
 
Hei

Supert du tok en titt, og ikke minst tok deg tid til å komme med noen synspunkter. Det setter jeg stor pris på :)

1: Den blå rammen illustrerer egentlig ingenting, jeg synes bare det var pent, men der har vi vel alle våre preferanser. Har nå endret denne til hvit, så får jeg se om det er noe jeg kan venne meg til :)

2: Helt enig! Liker egentlig ingen av de stockbildene jeg bruker, men "hastet" sammen noen bilder for å få variasjon på de forskjellige sidene. Endring står på "to-do" listen.

3: Denne har jeg tenkt mye på, og kommer nok til å fjerne prisen(e) når jeg finner tiden. Som regel drar jeg ut og kikker på jobbene uansett, og gir pris ut fra det. Eller kunden sender bilder av vinduene sine, og så ser jeg det på det. Egentlig lurer jeg på å kutte ut hele prissiden, og få det frem på førstesiden.

4: Jupp! Burde få fikset det.

5: God idé - sjekker hvordan det kan løses.

Når det er sagt, tenker jeg det er enormt med rom for forbedring / forenkling, og i bunn og grunn tror jeg nesten jeg ville fått alt på plass på én enkelt side, men så er jeg blitt frarådet det på grunn av SEO og den type ting ...
 
Topp