Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker meg tilbakemeldinger på nettbutikk

ellaro

Medlem
Noen flere tilbakemeldinger? Alle tilbakemeldinger mottas med takk!

Her er noe jeg har tenkt på:

- Antall produkter pr side og hovedside? Hva er optimalt her? Har jeg for mange?

- Produktnavn: Har lagt opp til slike produktnavn: Chelsea Klokke, er det bedre med Klokke Chelsea? Tenker da på SEO. Problemet med å gjøre motsatt er hvis det er langt produktnavn så kommer ikke klubbnavnet med.

- Sorterer produkter idag etter pris (Lavest først) Hva synes dere om det?
 

janerik

Medlem
..jeg har ikke surfet rundt på siden ennå for jeg ble så satt ut av det grønne gresset i bakgrunnen - er det bare hos meg, eller er det veldig grønt ? Her synes jeg det virker litt for "skrikende" og tar oppmerksomheten fra produktene.

Vet jo at gresset skal være grønt altså...
 

ellaro

Medlem
..jeg har ikke surfet rundt på siden ennå for jeg ble så satt ut av det grønne gresset i bakgrunnen - er det bare hos meg, eller er det veldig grønt ? Her synes jeg det virker litt for "skrikende" og tar oppmerksomheten fra produktene.

Vet jo at gresset skal være grønt altså...

Gresset er grønnere på andre siden ? :) hehe, takk for tipset! Skal ta det med i vurderingen, alle som er glad i fotball vil jo at gresset skal være grønt! I disse kunstgresstider så er jo alt gress grønt dessverre.

Flere som reagerer på at det blir for grønt og skrikende? Takker for innspill
 

Santo

Active Member
Flere som reagerer på at det blir for grønt og skrikende? Takker for innspill

Ja, jeg synes også det er litt skrikende...

Forsøk med dette bakgrunnsbildet istedetfor, der har jeg forsøkt å mildne det litt.

b5ef3b47a1a88e75da1c6927da4c29ef.gif


http://imagehost.nordei.de/pics/b5ef3b47a1a88e75da1c6927da4c29ef.gif
 

ellaro

Medlem
Ja, jeg synes det ble bedre :)

Man ser selve siden bedre, siden druknet litt med det andre bakgrunnsbildet som var veldig ekstrem-grønt... ;)

Helt enig! Thumbs Up! Er det noen flere som vil komme med bidrag så er det bare å komme med de :) Jeg liker å selge og ser ikke like godt hele bildet så da er det flott med ett slikt forum for å få feedback og til og med en hjelpende hånd Santo :) Takk for deeeet
 

alterego

Medlem
Fin nettbutikk du har fått laget der :)

Men ser du har veeeldig lang leveringstid, 5-15 dager. Er det fordi det er dropshipping?
 

ellaro

Medlem
Fin nettbutikk du har fått laget der :)

Men ser du har veeeldig lang leveringstid, 5-15 dager. Er det fordi det er dropshipping?

Ja den er basert på dropshipping i første omgang. Når det gjelder leveringstid så har jeg kanskje tatt i litt for mye, men tenker også at på en annen side så sikrer jeg meg litt mot misfornøyde kunder dersom det skulle gå litt over leveringstiden. Godt poeng det der. Kanskje jeg skal redusere leveringstiden litt og heller ta de fightene dersom de skulle oppstå?
 

alterego

Medlem
Det kommer jo an på hvor i verden dropshippingen går fra og hvor raskt de sender ut varer.

Snakk med leverandøren din om hvor lang tid de bruker på å håndtere en bestilling. Du kan også prøve å være en "mystery shopper" og gjøre en test-bestilling, så ser du raskt hvor lang tid det tar.

Lykke til!
 
Topp