Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på denne nye xxx siden

OldHP

Medlem
Lagde en side.. Nå stoler jeg ikke lenger alt som en bok i India sier, at man ikke er handlingene ens.. men i dette tilfellet må jeg bøye meg i støvet. Siden er:

www.whatissex.net

Hva syns dere? Grafikken syns jeg er bra, reklamen også egentlig får siden litt vekk fra frontpage, dreamweaver look men ellers så er artiklene litt utonom det vanlige, noen vil mene de er for liberale. Siden sex kjøp i Norge er ulovlig tenkte jeg at mange vil begynne å tenke online sex etc som livecams. Videoene er amatører som jeg fant på nett.. Kom gjerne med utspill, regner med at kommentarfeltet blir fylt av litt av hvert spesielt kritikk.
 

Legenden

Medlem
Nå vet ikke jeg va målet med siden er, men jeg regner med du skal tjene mest mulig penger?
Jeg vil jo tro det kan være et domene med potensiale. Men for å lykkes tror jeg nok du må få siden ranket på google. Det er ingen lett sak, men det viktigste er å ha bra innhold i form av artikler. Grafikken er ikke noe å skryte av, men trenger egentlig ikke noe bedre på en slik side. Reklamen appellerer kanskje ikke helt til hva siden handler om?

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd meg litt fram, om du ikke lykkes skal du nok kunne få endel penger for å selge domenet.
 

picxx

Well-Known Member
Har ikke Google en ny policy om å ikke la porr ranke lenger?

Tviler jeg sterkt på.
De mister nok en god del søk om det eneste du får opp når du søker etter "wet pussy" er hvordan man skal bade den nyfødte kattebæbissen.
 
Topp