Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på Diani.no

Drevland

Medlem
Hei alle sammen.

Som jeg nente i introduksjon min så driver jeg å setter opp en nettbutikk på Diani.no

Nettbutikken er allerede operasjonell, men det skal legges in flere varer og noe mer beskrivelse og bilder på noen av varene som allerede ligger der før vi offiselt lanserer siden.

Eksempel på produktside der alt er lagt inn. Wanda Jeans - Jeans.

Noen som har noen tilbakemeldinger eller forslag til forbedringer?
 

paal_erik

Medlem
En MYE mer tydelig kjøpsknapp... Jeg måtte faktisk lete etter den!
Bare ment som et velment tips.
 

Drevland

Medlem
Takk for tilbakemeldingen :)

På ikke-konfigurerbare produkter, altså der størrelse og/eller farge ikke er et valg ligger kjøp-knappen nært prisen. Som man kan se her:
Thea - Bluser og topper

Men jeg er enig med dere at det ikke var helt heldig layout for de konfigurerbare produktene, så etter en times knot fant jeg hvordan jeg kunne endre dette i Magento-templaten. Resultatet ble slik:Wanda Jeans - Jeans

Det er fortsatt en viss avstand fra prisen til kjøp knappen, men man nå engang velge størrelse før man kan trykke kjøp. Så i mine øyne ser det greit ut. Synspunkter?

Og er det noen som har synspunkter på forsida diani.no ?
 

Demilio

Medlem
Jeg får op en rød boks til høyre som sier at jeg ikke har rettigheter til å se denne siden, resten av siden vises. Jeg mangler også følelsen av at dette er en nettbutikk og må lete litt etter kjøp-knapp.

Undersidene ser bedre ut. Her er det litt mer struktur og gjenkjenning til andre butikker. Det tror jeg er viktig for at folk skal kjenne seg igjen litt uten at de har vært i butikken.

Kanskje litt WOW! bildet på forsiden? Litt stort og hvitt. Får litt følelsen av av forside mister form. Jeg ville heller ha lagt til flere produkter på forsiden og kjørt en banner som toppprodukt i toppen med mindre høyde. Kanskje 150px.

Sprett-rumpene ser ellers bra ut :p
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Med så lav fastpris på frakt ville jeg ikke nevnt gratis frakt ved kjøp over 1500,-

Ellers føler jeg at de 3 elementene ikke lett lar seg kombinere på forsiden - karusellen med fading, bildet av butikken, og banneren med frakt-info (den må du dessuten jobbe litt med).
Legg bildet av butikken inn i karusellen kanskje?
 
Topp