Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på kreativtekst.no

AnneB

Medlem
Jeg har laget helt ny side for www.kreativtekst.no. Det hadde vært supert om jeg kunne fått tilbakemelding på godt og vondt. Jeg lærte meg WP i høst med prøve og feile metoden, men er langt fra utlært.

Jeg har brukt Elegant Themes og DIVI. Jeg har overstyrt noe CSS, men jeg har ikke 100% kontroll på all koding. Jeg har fått det til å bli som jeg ønsket, men dere som har lang erfaring med koding ser kanskje om jeg har bommet på noe?

Jeg jobber fremdeles med SEO og lenker, men føler at hovedjobben er gjort inntil jeg får tilbakemeldinger som bør endres på.
 

AnneB

Medlem
"Jeg har god erfaring med WordPress, og andre publiseringsverktøy."... Hehe.

DIVI er veldig bra på å få til sider som ser ut som 2014-sider. Om det designet er tidløst kan nok diskuteres, men det er tydelig info der ihvertfall. Bra jobba!

Takk for tilbakemeldingen :)

Når jeg refererer til god erfaring med WP mener jeg bruk av WP - ikke oppsett av WP. Jeg klarer å sette opp og endre design, men der har jeg ikke lang erfaring. Når det gjelder bruk av WP har jeg mer erfaring. Har brukt både WP og andre publiseringsverktøy mye - har jobbet med internett i 14 år. Det er kodingen jeg ennå har mye å lære... Men skjønner stadig mer der også :)
 

zapotek

Medlem
Likte siden veldig godt. Budskapet ditt (tjenestene du tilbyr) kommer godt frem. God bruk av farger. Den personlige informasjonen får siden til å virke troverdig.

Litt småplukk: På en av de fire boksene er overskriften "Internett" skrevet med en t.
 

AnneB

Medlem
Likte siden veldig godt. Budskapet ditt (tjenestene du tilbyr) kommer godt frem. God bruk av farger. Den personlige informasjonen får siden til å virke troverdig.

Litt småplukk: På en av de fire boksene er overskriften "Internett" skrevet med en t.

Tusen takk - det var veldig hyggelig å lese :) Nå ble jeg glad. Jeg måtte jobbe med meg selv for å "utlevere" meg på nettet, men følte at det var viktig siden det tross alt handler om hva jeg kan tilby. Godt å få en positiv bekreftelse på at jeg har tenkt riktig. Internett er rettet!
 

AnneB

Medlem
Med chrome på mobil kommer logoen 2 ganger på toppen, den ene logoen er en hvit firkant midt i det store blå feltet.

Og er det virkelig kreativ tekst å starte hver setning med "jeg har" ?

Hva som er kreativ tekst kan sikkert diskuteres. All tekst som skrives bør ikke være kreativt skrevet. Måten den delen er skrevet på er et bevisst valg fra meg. Andre vil helt sikkert velge noe annet.
 

AnneB

Medlem
Med chrome på mobil kommer logoen 2 ganger på toppen, den ene logoen er en hvit firkant midt i det store blå feltet.

Hva kan det komme av tro? Det skal være en hvit firkant med logoen - et jpg. bilde med hvit bakgrunn. Den skal være på det store blå feltet - men den skal jo ikke bare være hvit? Jeg får teste litt og se om jeg skjønner hva som kan være feil....
 

Taffy

Medlem
Flott side, men ville bytta headeren, og kanskje vurdert å skaffe ny logo. Syns det ødela et ellers profesjonelt inntrykk. Ville også linka videre til en side med kontaktinfo fra teksten "La kreativ tekst ta jobben".

Ellers var det veldig bra!
 
Topp