Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på nettbutikk for domener

I_ndex

Member
Hei, alle sammen!

Jeg ønsker konstruktiv kritikk på DomeneMarkedet.no. Nettbutikken ble laget for å gjøre det enklere for presentere, organisere og foreta salg av domener. I tillegg ønsker jeg å teste markedet med landingssider og Adwords kampanjer.

Setter pris på alle tilbakemeldinger, ideer og eventuelle spørsmål.


Mvh
Sander
 

UN 1950

Member
Skriften i "hovedbanneren" har forflyttet seg hos meg (Chrome fra PC)

Kanskje noen flere underdomener på sikt? Jeg som ble nysgjerrig på nettbutikkdomene falt dessverre ikke for fristelsen til å klikke inn på de kategoriene som var listet opp.

Ellers oversiktelig og en god idè. Er planen å ta provisjon ved salg eller er det kostnad for å opprette en annonse?
 

I_ndex

Member
Takk for tilbakemelding, ser problemet med teksten nå. Selve tanken bak nettbutikken er i utgangspunktet først å ha en nettbutikk for mine domener, men etterhvert å utvide til en tjeneste der andre kan liste opp sine domener. Når vi snakker om å liste opp andres domener tror jeg det hadde vært aktuelt med en provisjonsavtale. Men før dette kan være på plass er det essensielt med en god trafikkflyt.

Så hvis noen er interessert i å liste opp sine domener eller har lyst til å være med på et slikt prosjekt, så er det bare å si i fra. Grunnen til at jeg lagde nettbutikken er for å gjøre det enklere å kjøre kampanjer og opprette landingssider, samtidig som det ligger en betalingsløsning til grunne.
 

I_ndex

Member
Hvis noen ønsker å liste opp sine domener, så ta finner vi ut en god løsning på det.
 
Topp