Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på nettsted

K

Kontoristen

Guest
Jeg ønsker gjerne tilbakemeldinger på nettstedet Kontorfabrikken.no

Ønsker tilbakemeldinger på hva som ikke bra og tips på hva som bør gjøres, send gjerne positive tilbakemeldinger også
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Har sett litt og ser at mesteparten av tilbakemeldingen handler om bedriften, ikke nettsiden -- unskyld :p Du får se om det hjelper deg.

Jeg har hørt det mange ganger før... jobb smartere. Du har det som slogan, men teksten på sidene snakker egentlig om effektivisering. For meg er det ikke samme sak.

Ellers synes jeg at du må presentere deg. Du skriver "vi" men nettsiden er registrert av et ENK - så da bør du presentere deg - som person. Ekstra nødvendig fordi du bruker disse svarte anonyme menn øverst synes jeg.
Jeg hadde også endret det til NUF for å vise at du bruker egen medisin.

Denne her synes jeg var skummelt å lese om som ikke-kunde hos dere.
Har du fått krav fra oss?
Mulighet for å kun vise den når man har logget seg på?

Siden er litt for grå etter min smak. Bra med tlf.nr, men fiks skrivefeilene - det er det noen av.
Jeg hadde lagt til en footer slik at det blir tydelig at det er end of page, og så hadde jeg lagt inn noen lenker fra forsiden (f.eks. nevner du der det med fakturering - mens under menyet "Tjenester"->"Fakturering" ligger det som virkelig forteller litt).

Jeg er ikke norsk så jeg vet ikke om gammelmåten er riktig. Google foreslår at jeg kanskje søker på gamlemåten (som føles mer rett for meg).
 
K

Kontoristen

Guest
Takk for svar

Kontorfabrikken er et NUF, se orgnr på kontaktsiden.
Har ikke fått overført domene fra ENK til NUF`et ennå.

Denne her synes jeg var skummelt å lese om som ikke-kunde hos dere.
Har du fått krav fra oss?
Mulighet for å kun vise den når man har logget seg på?

Denne skjønte jeg ikke helt, vennligst forklar:)

Takk for tilbake meldinger
 
Topp