Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på olympiade side

pleb

Medlem
- Menneskene i banneren er veldig "blurry".
- Menyoverskriftene øverst er vanskelige å få øye på. Kjør her på med kritt hvit, tykkere skrift.
- Stor forbokstav i de tre blå "kolonnene nederst" - [Kontakt oss, følg med, verktøy].

Ellers bra :)
 

Jazz

Medlem
- Menneskene i banneren er veldig "blurry".
- Menyoverskriftene øverst er vanskelige å få øye på. Kjør her på med kritt hvit, tykkere skrift.
- Stor forbokstav i de tre blå "kolonnene nederst" - [Kontakt oss, følg med, verktøy].

Ellers bra :)

tusen takk for tilbakemelding, skal endre menyen og skriftene nederst på siden så fort som mulig, de menneskene på bildet tok jeg fra den tyske siden for olympiaden (de sa at jeg kunne bruke det), men så fort jeg for tid skal jeg klippe ut selv.....tusen takk ;)
 

agrimsrud

Medlem
I menyen, under kontaktinformasjon, står et menyvalg "Ekstremale lenker". Mener du "Eksterne lenker"?

Og de små bildene på forsiden burde være mulig å klikke på.

Ellers synes jeg siden er ryddig, informativ og den virker godt planlagt! :)
 

Jazz

Medlem
I menyen, under kontaktinformasjon, står et menyvalg "Ekstremale lenker". Mener du "Eksterne lenker"?

Og de små bildene på forsiden burde være mulig å klikke på.

Ellers synes jeg siden er ryddig, informativ og den virker godt planlagt! :)

ja det skulle være eksterne lenker ;) hvordan har jeg klar å komme på ekstremale lenker, hehe.... de små bildene skal lenkes til bildegalleriet, men jeg har enda ikke fått tilsendt bildene....takk for din kommenter :D
 
Topp