Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på ripoff.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

Well-Known Member
For din egen del, ville jeg har verifisert personene som legger ut klagene via en sms melding. Da vil ivertfall en som legger inn en falsk klage tenke seg om to ganger før han/hun legger det ut.


Jeg hater verifisering via mobil.
Det ekskluderer faktisk en ganske stor brukermasse av nordmenn som ikke til daglig lever i norge. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Joda, men det er jo den mest sikre måten å verifisere noen på.

Joda, det er det sikkert, men du ekskluderer en potensiell brukermasse på rundt 500.000 personer :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hehehe... vel, mye rart man kan si om resten sikkert, men den "Nils Magne Kjus"-figuren hørtes ihvertfall veldig kjent ut, ikke akkurat han, men et par andre jeg kjenner til... Er nesten så man skulle tro de var parodier fra ut i vår hage eller noe... men neida, de er faktisk virkelige! Mindre glad i innvandrere, mista jobben (i følge seg selv pga innvandrere på en eller annen mystisk, litt uklar måte, evt bare fordi han var en lat slask), og har deretter gått på trygd i årevis og kjempa hardt for FrP på diverse nettfora :D

Men ja, verifisering på en eller annen måte høres lurt ut, mobil er sikkert ikke så dumt, er tross alt ikke SÅ mange (nordmenn) som ikke bor i norge, da kan man heller be disse om å ta kontakt.

Har tenkt litt på noe liknende tidligere, da primært ang. bedrifter, men vi droppa det nettopp pga vansklighetene med å bekrefte opplysninger og den slags. En løsning kan være å kjøre det med en redaksjonell vinkling, da må selvsagt du eller en medhjelper ta kontakt med bedriftene det gjelder, og gi dem sjanse til å motbevise det, så får du presentere begge deler, evt si at bedriften ikke ville uttale seg. Det burde kunne dekke deg litt ihvertfall.

EDIT: i følge wikipedia bor det hundreognoetusen nordmenn i utlandet, så litt er det jo faktisk, men allikevel... Er dumt å droppe en veldig nyttig funksjon pga 2% eller hva det blir. Liste over antall nordmenn bosatt i utlandet - Wikipedia

Forøvrig: Sett en fast bredde, 1000px eller så burde funke fint, nå åpna den seg i nærmere 1900 px bredde her... mindre lett å lese...
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
hehehe... vel, mye rart man kan si om resten sikkert, men den "Nils Magne Kjus"-figuren hørtes ihvertfall veldig kjent ut, ikke akkurat han, men et par andre jeg kjenner til... Er nesten så man skulle tro de var parodier fra ut i vår hage eller noe... men neida, de er faktisk virkelige! Mindre glad i innvandrere, mista jobben (i følge seg selv pga innvandrere på en eller annen mystisk, litt uklar måte, evt bare fordi han var en lat slask), og har deretter gått på trygd i årevis og kjempa hardt for FrP på diverse nettfora :D
LOL!

Høres ut som en skikkelig erketypisk variant av Ola Nordmann, ja. :)

Hater alle som urettmessig går på trygd. Selv har han selvfølgelig de aller beste grunner til å gjøre akkurat det samme.

Høhø.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp