Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på Travkongen.no

RAH

Medlem
Hei,

Jeg har nå jobbet med ny side for Travkongen.no og ønsker tilbakemeldinger på den nye nettsiden.

Planen er å lansere den nye nettsiden i løpet av dagen/morgendagen.

Dere finner den nye nettsiden på ny [dot] travkongen [dot] no

Hva synes dere?
 

RAH

Medlem
Takk for tilbakemelding spikre.

Den nye siden har en del nye funksjoner som vi tror er attraktive for våre brukere.

Om du klikker på kjøp tips vil du finne tilbakemeldinger fra kunder som har kjøpt tips og gevinster våre tips har gitt.

Merk at hestebildet kommer til å bli en slider :)
 

Taffy

Medlem
Spiller litt trav selv nå og da, og har vært innom diverse tipssider for å finne ut at flesteparten av de ikke leverer over lengre tid. Så det mest interessante for brukeren er å få se regnskap.

Når det står 60 000 innspilt i Januar, 200 000 innspilt i desember regner jeg med det er utbetalt seierspenger, ikke profitt. Så er da spørsmålet, hvor mye leverte dere for i januar og desember?

Ellers syns jeg teksten står litt tett, spesielt i GóSpalten, hadde vært mer oversiktlig med litt mer mellomrom mellom hvert avsnitt :)
 

RAH

Medlem
Hei Taffy,

Nå har vi lagt ut siden live på Travkongen.no.

Jeg endret GóSpalten slik at den får mer luft mellom hvert avsnitt.

Hva gjelder gevinst så er det inkludert det man har spilt for :)

Takk for tilbakemeldingen! Send gjerne en epost til post [alfakrøll] travkongen.no og henvis til denne samtalen så kan du få et valgfritt tips :)
 
Liker siden veldig godt slik den er nå. Spiller den del trav jeg også, så denne siden er virkelig smart, og antageligvis en veldig god nisje. Har du en valgfri bong og gi meg? Hadde vert stilig og se om de treffer, kan hende det blir en ekstra bruker av dine tjenester, hehe :)

Stå på :)
 

B_J

Medlem
Det er noen enkle skrivefeil og noen formuleringer du burde rette opp. Stor bokstav i starten på ny setning, "åpen startside" ikke "åpent". Ser litt bedre ut da. (Dette gjelder altså for tipsene til Bjerke 01.02)

Dessuten bør du unngå "dette er en klink vinner garantert".

Og rent nysgjerrig; baserer du alle tipsene dine på reduserte systemer, slik at spillerne må ha jokersystemet, totopro e.l. instalert for og kunne levere?

Kanskje du også burde tilby kjøp av DD-tips?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Syntes nettsiden er ryddig og fin, men èn ting lurer jeg litt på; hvor mye må man satse når man får tips fra dere? Er det slik at dere gir ett tips på en bong til x antall kroner, eller kan man velge dette selv?

Vurderer å kjøpe et tips, men finner ikke noe info om dette...
 

B_J

Medlem
Har sett meldinger i "Go-spalten" som både skryter av "flatbonger" og reduserte systemer, som går inn. Sånn er det, vi leser om det som går inn. Betale for tips? Nei, da må du i beste fall bruke noen som er etablerte og kan bevise resultater. Deretter kan du kombinere med dine egne spill.....
 
Sist redigert:

RAH

Medlem
Takk for tilbakemeldinger folkens!

@MrLeirgulen, sende en epost til post krøllalfa travkongen dot no med hvilket tips du ønsker så ordner vi det :)

@B_J, Ang skrivefeil så er vi flere som jobber med denne siden. Vi prøver å unngå skrivefeil men det hender de dukker opp.

Du sier man bør bruke noen som er etablerte? Travkongen ble etablert i 1997 ;) Du finner oss også på 820 75 000 (14 kr/min) og vi har akkurat lagt ned vår tekst TV kanal hos TV2.

Vi baserer ikke spillene på jokersystemer o.l. Vi har to traveksperter som analyserer alle løp og baserer sine tips ut fra det.

Ang, Dagens Dobbel var det et godt tips som jeg skal ta med videre til teamet - takk! :)

@PIP, så hyggelig - takk!

@Dag Frogner, Vi har alltid reduserte og store forslag. Spilleforslagene varierer fra omgang til omgang. Det reduserte forslaget koster som oftest fra ca 70-200 kr mens det store forslaget koster 2000 kr +.

Om du ser på tipsdemoen ser du innleveringsforslag til høyre. For å spille for det reduserte forslaget utelater du alle hester som er i parentes.

Vi planlegger en "hvordan spille" guide og mer informasjon for folk som er uerfarne når det gjelder å spille på hest.

Mange av våre brukere blander sin egen kunnskap med våre tips og du står alltid fritt til å redusere våre forslag!

Send en mail så skal du få et tips så du kan prøve.


Min kollega satset ca 230 kr på dagens dobbel og vant 25 000 tidlig i februar :)

I desember spilte vi inn over 200.000 kr og i januar over 100.000.

I skrivende stund har vi hatt en litt treg start i februar.

(PS: måtte redigere posten fordi jeg hadde for mange smilefjes)
 

Taffy

Medlem
Hvis 75 000 som dere oppgir hittil i Februar er profitt, altså gevinster etter dere har trukket fra utgiftene for spill er jeg mektig imponert :)

Jeg står fortsatt på at dere burde legge ut fullstendig regnskap og resultater. Jeg tviler ikke på at tallene deres stemmer, men da kan man som bruker sjekke selv. Veldig mange tipssider er dårlige på dette, og da er det ofte fordi tallene vil vise tap.

Forøvrig ville jeg tatt en titt på storavinster.se og hentet inspirasjon derfra. Veldig bra tipsside, hvor de også har blogger og artikler om spillteori, bruk av jokersystem osv. I tillegg er de flinke med nyhetsbrev, poster varminger på siden og bruker medlemsskap basert på antall uker istedenfor at man kjøper ett og ett tips.
 
Topp