Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på www.iloveseasonwork.com

iloveseasonwork

New Member
Hei,

Jobber med en løsning for sesongarbeidere.

Finn sesongarbeid jobber for sommeren, vi vil seinere fokusere på vinter sesong perioden også.
http://iloveseasonwork.com/jobmanager/ ( under produksjon ) dette blir den nye landingsiden

Spania, Hellas, Kypros og Thailand er hoved destinasjonene vi fokuserer på.
Vi vil også fokusere på å legge inn informasjon for disse feriestedene her og annet relevant.
http://iloveseasonwork.com/greece/ ( under produksjon )

Har lagt med par eksempel design som viser forandringer som vil bli gjort.

Bedrifter:
Det skal bli enklere og mere proffesjonelt fort utenlanske barer, restuaranter etc til å søke etter ansatte for sommeren. Ved at de får urls f eks www.iloveseasonwork.com/havanaclub-Hersonissos og at folk generelt skal vite at www.iloveseasonwork.com er stedet for å finne sesongarbeid i utlandet.

Det vil bli laget forskjellige ads størrelser som kan bli kjøpt av kunder som ønsker markedsføre seg.

Det jeg ønsker tilbakemelding på er:

# Navigation
# Design
# Ideen
# Best mulig SEO
# Markedsføring
# Forslag til hva som mangler
 

Vedlegg

  • Webforum Job applicant.jpg
    Webforum Job applicant.jpg
    619,8 KB · Sett: 8
  • Webforum Job post preview.jpg
    Webforum Job post preview.jpg
    411,2 KB · Sett: 7
  • Webforum Job post.jpg
    Webforum Job post.jpg
    578,7 KB · Sett: 7
  • Webforum Landingpage.jpg
    Webforum Landingpage.jpg
    213,3 KB · Sett: 8

Msites Ltd

Livsnyter
Først av alt synes jeg det er en god idé som garantert kommer til å bli en godt brukt tjeneste hvis den blir markedsført riktig.

Navigasjonen er det vanskelig å si noe da det føltes som det ikke var noen. Litt vanskelig å få oversikt over hva man kunne på siden etc.

Designet er jo standard og det funker. Du har en ok logo som skiller seg ut - that's it!

Savner en call-to-action, f.eks hvor kan man registrere seg? Og, hva gjør jeg for å registrere ledige jobber for mitt firma? Dette er vel de to viktigste tingene du ønsker fra folk som besøker siden.

Jeg ville nok også laget en liten "survey" for å hente info om brukerne. Som demografi (Kjønn, alder, bosted/opprinnelsesland), erfaring fra de forskjellige type yrkene, jobber/har jobbet "abroad", jobb man ser etter, hvilke land/steder man er interessert i.....

Med denne infoen gjør du salgsarbeidet mye lettere ;-)

Kjør på - dette blir bra!
 

Steven

Member
Haha, nice med god video i bakgrunnen. Bra jobba!

MEN! Stort men! Hvor i huleste kan man skru av lyden/videoen? Var første jeg la merke til. Om noen sjekker dette på skole/jobb/andre offentligesteder etc og glemt å skru av høytallere kan det være litt, ja, du skjønner sikkert poenget.

Ellers hadde jeg laget den "Do you like to travel" boksen en ren firkant og gjort den lettere å lukke. Ved første øyekast trodde jeg det var en bug på siden.
 

hansson

Langveisfarende
Siden krasjer fanen i Chrome på Mac, siden lukkes etter et kort blink.
Høres ut som et bra opplegg. Men heter det "season work" på engelsk? Jeg tipper at det heter seasonal work (for season workers), noe som blir bekrefta ved et google-søk.

Hva med å bruke "seasonworkers" eller "workseason"?
 

iloveseasonwork

New Member
Hei takk for tilbakemeldinger,

Jeg har nå sendt beskjeden til koderen. http://iloveseasonwork.com/jobmanager/ . Om å få det rettet.

Landingsiden som er akkurat nå vil bli forandret og du vil da få muligheten til å spille av videon istedet på slideren.

Takk, jeg skal dobbelsjekke det med Seasonal work.

Forventet lansering er 1 mars. I å med at jeg jobber med en annen nettside som skal lanseres snart også.
 
Topp