Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger på aloevera-shop.no

Knut

Medlem
Ville kanskje sett om det mulig å få lagd en shop der kundene kunne bestille på "skjele vis" :)
Ellers lyner den blå bakgrunnen din ille mye i mine øyne.
 

mariusnn

New Member
På grunn av retningslinjer for direktesalg har jeg ikke mulighet til å ha direktebestilling fra nettet, desverre.
Har endret litt på fargene. Tror det er noe bedre.
 

picxx

Well-Known Member
Ser ut som en grei landingside for et mlm konsept dette.
Stort sett ganske standard.

Grunnen til at de ikke får bestille varer direkte er vel for å oppnå kontakt med kunden og prøve å få vervet denne til forever living?
Personlig liker jeg ikke konsepter som fremstår som noe annet enn det de er, men hver til sitt :)

Lykke til med salg :)
 

mariusnn

New Member
Grunnen til at de ikke får bestille varer direkte er vel for å oppnå kontakt med kunden og prøve å få vervet denne til forever living?
Personlig liker jeg ikke konsepter som fremstår som noe annet enn det de er, men hver til sitt :)

Salg av varer direkte har med at det er ønskelig å ha en god kontakt med kunden, ikke for å få skrevet de inn som forhandlere men for å gi de god oppfølging og å sørge for at de bestiller de produktene de trenger.

Hva prøver du å si med "konsepter som fremstår som noe annet enn det de er"?
Skriver jeg noe som er uklart eller motstridene med virkeligheten?
 

gecko

Medlem
Jeg synes den blå bakgrunnsfargen ble litt vel spiss, også ville jeg delt opp "navn,adr,etc" feltet til de feltene du egentlig behøver. Men ellers en veldig enkel og grei side.
 
Topp