Kjapp og trygg hosting for Wordpress

047.no - Norges minste affiliatenettverk

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg har startet nettverket 047.no som sannsynligvis er Norges minste affiliatenettverk.

Er du interessert i å kikke nærmere på affiliatekampanjene, kan du jo besøke oss!
 

Ståle

Medlem
Kan kanskje være greit å poste noen kampanjer som du har som lokkemiddel? Mange trenger en grunn til å registrere seg i et nytt nettverk, og jeg tror du vil komme lenger med en god kampanje (gjerne klikk) enn 50 kroner bonus.

Uansett, lykke til.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Hei Ståle,

Takk for tips.

Jeg er helt enig med deg. Masse kampanjer hadde vært flott!

Men de to kampanjene som er tilgjengelige nå er helt unike (det vil si at ingen andre nettverk kjører dem), de er lette å konvertere og gir god utbetaling (NOK 120-130).

Så jeg tenkte at de to kampanjene kunne være en grei start.

Kan kanskje være greit å poste noen kampanjer som du har som lokkemiddel? Mange trenger en grunn til å registrere seg i et nytt nettverk, og jeg tror du vil komme lenger med en god kampanje (gjerne klikk) enn 50 kroner bonus.

Uansett, lykke til.
 

Gaasehud

Medlem
Stilig - kan bli et kult konsept om det er "Norges minste affiliatenettverk", og du passer på god, rask, personlig service.

En ting; jeg skjønner at siden skal være enkel og grei, men den kunne trenge en aldri så liten identitet. ;) Nå ser det ut som en landingsside for noe tørt (kjeks?), og hva med en logo? Mener ikke noe dritavansert, men kanskje noe som gjør at vi kjenner igjen 047 litt bedre.

Dette blir spennende! Lykke til! :)
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Stilig - kan bli et kult konsept om det er "Norges minste affiliatenettverk", og du passer på god, rask, personlig service.

En ting; jeg skjønner at siden skal være enkel og grei, men den kunne trenge en aldri så liten identitet. ;) Nå ser det ut som en landingsside for noe tørt (kjeks?), og hva med en logo? Mener ikke noe dritavansert, men kanskje noe som gjør at vi kjenner igjen 047 litt bedre.

Dette blir spennende! Lykke til! :)

Heisann!

Ja, jeg har gjort dette en liten stund allerede. Bare at jeg har oppdatert tålmodige affiliates via MSN, e-post og digre Excel-regneark.

Jeg har berget meg på rause provisjoner, personlig kontakt og veldig rask utbetaling via PayPal.

Som heltidsaffiliate vet jeg jo hva en affiliate setter pris på!

Men igår fant jeg en grei programvare for å automatisere hele greia, og i løpet av et par timer var det gjort, gitt.

Ja, nettstedet 047.no er like anonymt som domenenavnet. Forhåpentligvis får jeg tak i en god designer (anyone?) og får freshet opp profilen. Og kanskje jeg får laget noen bannere etterhvert også (nå er det bare tekstlenker)?

Uansett -- takk for gode ord. Jeg skal følge opp hver og en av de som satser på dette!
 

picxx

Well-Known Member
Selv har jeg stor sans for slike små affiliatenettverk og har også uteluykkende positive erfaringer med samarbeid med webmoney fra tidligere, så jeg anbefaler absolutt 047.no affiliatenettverk.
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Takk for god'ord, Tonny!

Ja, et litt freshere image må jeg jo ha, hvis dette skal ha appell til de tusener på tusener av webmastere der ute, Mattisaas.

Men i første omgang satser jeg alt på menigheten/ inner circle/ hardcore-affiliates her på Webforumet! :)

Hvis du er interessert og har spørsmål, må du gjerne legge meg til på MSN: asle@skarpengland.no.
 

sKrud

Meget sliten student
artig dette her..Jeg får ikke regget konto..:/ får opp at min epost allerede er i bruk..noe den ikke er. Send meg gjerne en pm med påloggingsinfo etc. så kan jeg mate inn infoen du trenger når jeg er innlogget..
 

Gaasehud

Medlem
Må prøve ut dette etter hvert, jeg også. Ser interessant ut.

Når jeg sa logo, tenkte jeg på noe enkelt som dette:
047-utkast.jpg
 

picxx

Well-Known Member
Ett lite spørsmål her som kan være av allmenn interesse.

De som tidligere har annonsert for 2for1 fordelskort, må de skifte sine koder for å oppnå samme utbetaling som hos 047 eller er det mulig å portere disse inn i affiliateprogrammet?
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Ett lite spørsmål her som kan være av allmenn interesse.

De som tidligere har annonsert for 2for1 fordelskort, må de skifte sine koder for å oppnå samme utbetaling som hos 047 eller er det mulig å portere disse inn i affiliateprogrammet?
"Gamle" koder for 2FOR1-kortet funker fortsatt!

Konverterer du "på gammelmåten", vil konverteringen bli lagt inn i det gode, gamle regnearket. Manuelt.

Derfor anbefaler jeg å bytte til de nye 047.no-lenkene. Selv om det altså ikke er nødvendig.
 
Topp