Kjapp og trygg hosting for Wordpress

100 linker for $17

Status
Stengt for ytterligere svar.

InVert

Blogger
Hei!

Har nå startet med å selge linker til hovedsaklig engelske nettsider.

Selger 100 linker for $17, og det blir levert ca iløpet av 2 dager.

Tilbake får du et word dokument med hvor linkene er plassert.

Linkene blir plassert ute på forskjellige nettsider, slik som value, counter, browsershot type sider.

Har du spørsmål så bare ta kontakt!
 

Hupsey

Medlem
Noen .gov linker er ikke så dumt:)
Antar at det er snakk om submissions, og ikke spam som tilbys..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hvis jeg skjønte dette riktig er det skriptede, dynamiske linker på autogenererte sider du selger.
Disse har jo lik null (nei, absolutt null) verdi SEO messig, så det en betaler for da blir jo evt. de klikkene som kommer via linkene.

Rett meg gjerne om jeg tar feil, men jeg skjønte egentlig ikke helt dette med eksemplene dine.
 

InVert

Blogger
Det er linker på sider som det kan settes opp gratis på ja, men man slipper selve jobben, jeg er ikke selv eier av sidene. Det vil gi en ny internettside gode muligheter for å dukke opp i google raskt.

Er litt i startfasen enda, men jobber mer med flere sider. Fått inn noen ordre nå, så blir spennende å høre litt tilbakemeldinger på det :) Håper jo selvfølgelig at folket blir fornøyd, hvis ikke må jeg endre det. Vil gi en så god service som mulig for en liten penge.
 

clinton4

Medlem
Oooops:D

*Black hat link deluxe fjernet*

Desverre ikke verdt noe.
Men nå er det ikke sikkert at det er slike lenker han selger da.

Hvis det er dette som selges, så vil det faktisk ha en negativ verdi for en nettside. Store G sperrer også ute sider som driver med blackhat.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp