Kjapp og trygg hosting for Wordpress

$100 til den som finner på et bra firmanavn og .com domene

Bjørn

Domenespekulant
atomet: Hva mener du med den dumme kommentaren? Er nå mye bedre forslag enn ditt. Dessverre var marketing.com opptatt :rolleyes:
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg mener rett og slett at de er jævelig lange og klønete. Ja, det er sikkert fint med 20 forskjellige keywords i adressen, men prøv å fortelle noen en av de adressene der uten at de må skrive den ned, eller at du må stave den... Noe som kan være praktisk hvis det er en firmaside. For den saks skyld - bare prøv å skriv dem selv, uten de store bokstavene som skiller ordene, så blir det plutselig mye lettere å se hvor vanskelige de faktisk er.

Bedre forslag enn mitt...? Tja, siden jeg ikke har skrevet noe forslag i det hele tatt, så syns jeg ikke det er så veldig imponerende ;) Jeg har bare sagt min mening om et par andre. Jeg gidder ikke å slenge ut masse tull bare for å gjøre det, har sjekka et par som dessverre var opptatt som .com, men har faktisk funnet et par fine ledige .no'er.
 
Sist redigert:

Bjørn

Domenespekulant
Hva du mener for stå for deg. Synes bare ikke dette var rett tråd for å bare kritisere andre sine forslag. Jeg mener motsatt - men nå er det ikke vi to som skal avgjøre beste forslag uansett...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg leter fortsatt desperat etter et navn, om dere ikke har noe imot å holde dere til topic! : )

For å nevne noen navn på et par norske firmaer jeg liker, bare for å fortelle litt om hvilken retning jeg liker..

Brandpoint
Reeltime
Devenia
Prioritet

Uavhengig av firmaenes rykte og status, så liker jeg navnene på disse firmaene.
 

Bjørn

Domenespekulant
- Adsarto.com
- Advancot.com
- Davoim.com
- Digitims.com
- Righway.com
- Ekspertas.com
 
Topp