123vann.no

selbekk

Medlem
ikke dårlig, men har noen forslag til deg :)

- Overskriftene dine forsvinner litt. Fonten er veldig tynn i forhold til f.eks. navigasjonen, og generelt litt for liten
- Det virker ikke som nettsiden har noen ramme. Vurdér en litt sterkere bakgrunnsfarge
- Jeg synes navigasjonen din ser ut som den er løftet fra en helt annen side. Den passer ikke inn med den enkle fonten i overskriftene, og litt for.. "kraftig".
- Du har litt for mange forskjellige fonter for min smak.
- Du har endel dumme feil i koden din i forhold til W3 standarden.
- Litt enkel styling på nettbutikk-skjemaet ditt hadde vært pent

Vet mesteparten av dette er detaljer, men som de sier: "God lives in the details"

Kris
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ha! Takk for svar.

Navigasjonen har jeg jobbet litt med. Hadde en horiz-scroll, men det betydde at jeg måtte spytte ut all html - og sånt liker ikke google (duplicate content) - kunne sikkert laste det inn med js onload, men jeg hadde ikke mer tid og så ombestemte jeg meg. Det lå sikkert litt commented-out kode igjen samt navn på ids.

Bakgrunnsfarge og kodefeil har jeg flikket litt på nå. Blir nok litt arbeid til for å få bakgrunnen litt mer som jeg vil ha den.
Ble litt blind for fontene fordi jeg var så fornøyd med cúfon :p. Ser poenget og skal fikse det senere; forberedelser til kveldens fotballkamp har høyere prioritet akkurat nå ;).

Skal jobbe litt med styling på nettbutikk når jeg har litt tid - ser den.
 

hohohoo

Medlem
Synes aboslutt ikke dt er for simpetl, ryddig og tillitsvekkende.
Språket er godt,, men denne på forsiden bør bort "lastebiler-turer". Mulig det blir mindre lasterbiler også, men der vel ikke det du ønsker å si ;-) Du vår vel heller ikke mange kunder i transportbransjen med den.

Mye det: "Med en vanndispenser kan du få det kaldt eller varmt - og da blir det det beste som finnes når du er tørst" Bytte "det" med vann, er jo fint om den som leser får lyst på vann år han/hun er innom.

Litt usikker på om denne bør være under Kontakt: "Vi tilbyr vanndispensere og -tilbehør til enkeltmannsforetak samt små og mellomstore bedrifter som foretrekker å vedlikeholde utstyr selv."

Jeg satt å lurte på om det var bedrifter eller privatpersoner som var målet, så muligens på førstesiden? Så er spørsmålet da, skal du si noe om vedlikehold? Bra at det er lite, men det tyder jo på at det er noe(?) Litt som et flyselskap som sier de sjelden faller ned...

Kontaktskjema i tillegg til e-post er vel alltid bra. Og en liste over forhandlerne? eller vil du helst selge på nettbutikken?

De tilbameldingene er så vage, at jeg lurer på om de er oppdiktet eller sanne. Ville vel heller hatt en, med navn på firma og hvem som er sitert. I steden for flere som er litt tåkete.

Det ble muligens mye, om noe som i utggangspunktet ser bra ut, men det var du som spurte :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
OK - fint å få tilbakemelding på språk-bruket samt noen vinklinger som jeg ikke tenkte på ja!!
Skal legge til litt info om hvor mye (altså: lite) vedlikeholdet det egentlig er, samt spørre kundene som kom med tilbakemeldingene om det er ok å bruke navnet.
Goe poeng!
 

allegretto

Medlem
En ting jeg reagerte litt på..
Under "tilbakemeldinger" så er det ikke tatt med "hvem" som har kommet med tilbakemeldingen.
Da blir det i mine øyne lite troverdig, siden det ikke kan spores til en bestemt person/firma.
 
Topp