Kjapp og trygg hosting for Wordpress

14.no (med innhold) selges

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg kjøpte domenet 14.no for en liten stund siden, og satt opp en bildeopplastningsside på det, siden jeg ikke helt visste hva jeg skulle bruke det til.

Jeg bruker selv slike tjenester ganske ofte, men syntes ikke det var en slik tjeneste som hadde en enkel, kort url, så derfor gjorde jeg noe med det.

Nettsiden er satt opp med et kjøpt script som jeg har endret litt på, samt lagt inn en "Del på Facebook"-knapp.

Jeg har ingen inntekter eller statistikk å vise til, men om man bruker denne tjenesten hyppig selv, og også tipser andre om den, er det jo ikke umulig å slenge opp en reklame eller to for å få inn litt kroner i kassa.

Budgivning starter på 1000,-

Kjøp nå 2500,-

Prisen er eks mva og minste budøkning er 100,-

By gjerne i tråden eller på PM om du er av den hemmelighetsfulle typen.
 

MobyDick

New Member
noen ide om hva man må ut med i året for å få siden oppe å gå med "normal" nødvendig kapasitet? aldri leid serverplass før... skjønner jo at flickr bruker en del, men hva med feks artige.no, bildr.no og den type sider
 

Bjrl

Medlem
Du trenger ikke veldig mange hundrelappene i året for å få unlimited hosting hos utenlandske leverandører, MobyDick. Jeg er godt fornøyd med HostPapa.com og JustHost.com. De har også unlimited trafikk. Ulempen med dem er at sidene laster noe tregere i perioder med veldig høy nett-trafikk. Men ikke så tregt at jeg syns det svekker brukeropplevelsen for mye.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du har et poeng med litt tregere lasting, men siden dette er en statisk side, med minimalt av innhold (bilder/scripts/etc) tror jeg neppe det vil bli særlig merkbart.

Det er nok først på sider med mye innhold at dette oppleves som tregere enn norske tilbydere av serverplass.
 

zapotek

Medlem
jojo, men rent hypotetisk :p hvis du fant deg i å vente et par timer på å loade et bilde...

Nei. Hosten hadde nok pælma deg ut for lengst. Unlimited er nemlig ikke helt unlimited om det går for mye utover de andre som ligger på samme webhotell som deg.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Nei, ikke hypotetisk heller.

For du får ikke ubegrenset med trafikk og båndbredde selvom det står det, men de skriver dette fordi 99% av de som kjøper webhotell aldri vil gå over grensen de har satt som "ubegrenset".

Men snakk om serverleverandører tar vi i en annen tråd. Denne handler om salg av 14.no og en mod må gjerne rydde litt her...
 
Topp