Kjapp og trygg hosting for Wordpress

20 .NO domener selges samlett til en god pris - Boliglånsrente .no + 19 andre

Johnnywj

Medlem
Her er listen med 20 navn:

boliglånsrente .no
bredbåndsguiden .no
dinoptikk .no
direktekontakt .no
europareise .no
guld .no
hjemoghobby .no
innut .no
itlearning .no
kontorhjelp .no
kundeside .no
lekoglær .no
onlinekreditt .no
skattetips .no
slektsdatabasen .no
solpakke .no
sykkeltilbehør .no
telefonutstyr .no
turtipset .no
visacard .no

Om disse kan kjøpes og betales for i daf så kan jeg selge denne pakken for 10 000 kr. Dette er bare 500 kr stk. Må betale 10 000 kr kjempe fort til noe kjempe viktig. Eneste grunn jeg gjør dette.

Tjener 1000 kr + i månden på disse med google parkering.

Send en PM om du er inntresert i denne deal.
 

Tonny Kluften

Administrator
4 av domenene var gått ut. Penger er betalt og Johnny Johannessen svarer ikke lenger. Jaja, min egen feil, sånn går det når man stoler på folk og ikke sjekker alt på forhånd...

Husker nå sist jeg skulle kjøpe domene av ham, det var et domene som var linkspammet herfra til månen, ubrukelig hos Google, det sa han ikke noe om, men fant det ut selv og droppet det.

Det er ikke sånn det skal være så han er suspendert fra WF.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Det er tydelig at denne personen har slitt økonomisk den siste tiden. Jeg sendte en forespørsel vedrørende 2 av domenene han la ut i en tidligere tråd, og har hatt ham på meldinger hele tiden etter dette. Prisen på domenene har gått ned i hver melding og det har føltes ganske aggresivt. (Han trengte penger til bensin, og det ene mad det andre). Jeg fikk en dårlig fonemmelse og valgte å ikke kjøpe, selv om de siste tilbudene var gode.

Finnes det en god måte å sikre seg ved kjøp/salg av domener slik at man slipper problemene du nevner @Tonny Kluften ? Jeg har ikke erfaring med kjøp av domener, og er nok litt skeptisk, så hadde vært greit å vite hvordan man evt. kan sikre seg, hvis det er mulig.
 

alterego

Medlem
Jeg synes en god regel er at domenet overføres til ny eier før betaling, enten jeg skal kjøpe eller selge domene.

Skulle det likevel bli problemer med betalingen i etterkant, bør man ha e-post(er) som viser hva man har avtalt, slik at man eventuelt kan kontakte registrar/Norid for å få gjort om handelen hvis avtalen blir brutt.
 

Bjørn

Domenespekulant
Har handlet med han flere ganger uten problem. Nå sist da jeg kjøpte Lån.biz for en liten stund siden. Selv om man sliter litt økonomisk innimellom, betyr ikke det nødvendigvis at han er useriøs om han kommer med gode tilbud. Synd å høre hvis du ikke har fått domener du har betalt og det har gått lang tid siden han ikke har svart deg, Tonny. Kan jo skyldes ferie eller noe?
 
Sist redigert:
Topp