Kjapp og trygg hosting for Wordpress

21 årig webdesigner

Hej Forumet!

Presentation
Frontend-utvecklare & webbdesigner med WordPress som Weapon of Choice. Arbetar obehindrat med Photoshop, HTML5, CSS3 och JavaScript (föredrar att arbeta med jQuery). Vad det gäller backend-programmering anser jag mig fortfarande vara nybörjare, men jag kan ändå påstå att jag har bra koll på grunderna i PHP och MySQL.

Under året 2012 har jag jobbat med över 100 tals designprojekt, allt ifrån banners till fullständiga webblösningar. Jag har bland annat designat kampanjsidor och grafik till Siba, Hotel Specials, Proteinfabrikken och Gymgrossisten.

Portfolio: Zeki Ghulam | Professionell webbdesign till rätt pris

Zeki Ghulam
me@zeki.se
+(46) 704 199 381
 

hansson

Langveisfarende
Hei Zeki! Sidene var fine de, men på min maskin ser portfoliobildene ut til å ha glidd for langt mot venstre i forhold til resten av innholdet, som er sentrert (Chrome på Mac). Dessuten er ikke "Howdy" osv. responsivt, ihvertfall ikke gjennom vanlig endring av størrelsen på nettleseren.

Hadde ellers vært bra å kunne lese et par linjer om prosjektene du har laget i tillegg til skjermbildene, i stedet for å bare bli sendt rett ut på nettstedet. Da ville jeg visst mer om du har kodet og laget alt eller bare designet.
 
Tack för respons!

Jag skall göra sidan responsiv under veckan, har inte haft tid. Jag slängde bara ihop ett färdigt WP tema för att kunna visa min designportfolio. Men skall ta tag i det responsiva så fort jag har tid!

Tack :)
 
Hei Zeki Ghulam,

hjertlig velkommen til forumet! Du virker som en dyktig designer og utvikler, det er flott å få flere som deg her (jeg har mange nok spørsmål å stille dere...!). Tenker du på å bo i Sverige og utvikle kundebasen i Norge, eller tenker du helt enkelt å flytte hit? :)

Lykke til med alt, håper du får får hjelp når du har spørsmål og ellers bidrar når du har kunnskaper om et tema :D
 
Hei Zeki Ghulam,

hjertlig velkommen til forumet! Du virker som en dyktig designer og utvikler, det er flott å få flere som deg her (jeg har mange nok spørsmål å stille dere...!). Tenker du på å bo i Sverige og utvikle kundebasen i Norge, eller tenker du helt enkelt å flytte hit? :)

Lykke til med alt, håper du får får hjelp når du har spørsmål og ellers bidrar når du har kunnskaper om et tema :D

Tack så hemskt mycket! Jag bor för tillfället i Sverige men flyttar mer än gärna till Norge om jag får en fast anställning någonstans :)

Tack Tonny!
 

hansson

Langveisfarende
Du som har laga de nye Mystore-sidene, eller bare mobilversjonen? NB: Portfoliobildene dine er akkurat like venstrejusterte som sist jeg var inne på sidene dine, se skjermskuddet jeg la ved sist.

Og det er frustrerende å komme til dribbble.com og ikke ane hva konseptet ditt går ut på, hva du har gjort eller ikke gjort, og om kanskje bare hele "arbeidsprøven" er tull. Det virker ikke troverdig at du ikke forklarer meg – inne på dine egne sider – hva jeg nå er i ferd med å se. Og at du heller ikke forklarer meg om dette er live sider for reelle kunder, eller dummyprosjekter fra en skole.
 

hansson

Langveisfarende
Ser nå at Mystore ikke har mobilversjon av sidene sine, så da er det kanskje ikke helt stuerent å legge ut arbeidsprøve som antyder at du har laget mobilsider for dem, og i tillegg lenke til desktopversjonen, som om du har laget den også. Mulig du har laget mobilsider til dem, men at de ikke er publisert enda? Uansett bør du forklare hva som er greia.
 
Topp