Kjapp og trygg hosting for Wordpress

25 kroner for annonsering på Glabladet!

Sindre

Medlem
Heisann!

Vil bare informere om de sinnssykt billige prisene for annonsering på Glabladet akkurat nå. For kun 25,- kr. i uken kan du nå få et hvilket som helst banner på Glabladet - og du kan bestille for så mange uker du vil.

Men vær rask, plassene er ikke ubegrenset. Hvis du vil ha annonsen din opp så fort som mulig må du bestille med en gang (førstemann til mølla). Hvis en annonseplass skulle bli utsolgt før du bestiller, kan du likevel bestille, og stå først i kø så snart plassen blir ledig.

Spent på å se hvordan dette fungerer, og ser på dette som en vinn-vinn-situasjon for begge parter.

For mer informasjon, les mitt siste blogginnlegg om dette.

Mvh
Sindre
 

Sindre

Medlem
Annonsene selger som varmt hvetebrød, har derfor ikke hatt anledning til å svare før nå. :)

Det er fortsatt ledige plasser, men 468x60 og 300x250 er så godt som utsolgt. 125x125 er derimot bare bestilt av 2-3 stk, så her er det masse ledig. Samme med flippannonsen i hjørnet og 160x600 har heller ikke blitt bestilt enda. Heller ikke banneret på forsiden (468x400).

Og ja, 768x150 koster 50,- pr. uke. Til gjengjeld vil denne sannsynligvis gi best resultat. Noen spurte om jeg tok imot adult-reklamer, men det blir litt utenfor hva jeg ønsker å reklamere for på Glabladet. Ellers går det meste greit, bare husk jo mer relevant det er til Glabladets innhold jo bedre resultat vil du nok få.

Alle henvendelser angående annonse tas imot på mail, sindre (at) glabladet.no (greit å få alt på samme plass).
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg tar 1 år med 300x250 spoten som vises inni innleggene, på to betingelser:

- At jeg kan starte annonseringen i Februar.
- At det maksimalt er 3 rulleringer totalt.
 

Sindre

Medlem
Hei Kenneth. Ett år er nok for mye, dessuten er plassen dessverre utsolgt for øyeblikket, dog med mulighet for at den blir ledig før februar. Jeg har 4 annonsører i rotasjon. Ta kontakt på mail om det skulle være noe.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Jeg ser det har dukket opp hyggelige nye annonsører på Glabladet.no i dag. ;)

Godt jobbet Sindre! Dette er en fin måte for folk både å få prøvd ut Glabladet som annonsekanal til symbolsk pris, samt å kunne støtte opp en ambisiøs blogger som tross alt har satset alt på å kunne leve av dette.
 
Topp