Kjapp og trygg hosting for Wordpress

2for1.no - dinnerfortwo.no

xenimus86

Medlem
Har noen bekjente som også har vært plaget mye med innkassokrav takket være Vipkort. Også problemer med å komme seg ut etter man først har kommet inn i "varmen" hos dem har vist seg å være komplett umulig.

Jepp ! Den er nok en gjenganger :)
Hvertfall når det gjelder de dyre SMS'ene. Merkelige oppsigelsesmåter og slikt ..
 

kattis

New Member
Dette e jo bare noge lureri altså. Blei lurte te å sei ja te medlemskapet øve telefon, men e kje 25 år engang, noge så ska ver aldersgrenså. Får nå kje te å mella meg ud av driden (mista medlemskorte, som di må ha ijen) itte å ha våre medlem i øve ett år å kasta vekk pengane uden å ha benytta meg av nogen av tilbudene. I tillegg komme meldingskostnadene ja, har helle aldri bedd om noge mellinga... MELL MEG UUUUD
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette e jo bare noge lureri altså. Blei lurte te å sei ja te medlemskapet øve telefon, men e kje 25 år engang, noge så ska ver aldersgrenså. Får nå kje te å mella meg ud av driden (mista medlemskorte, som di må ha ijen) itte å ha våre medlem i øve ett år å kasta vekk pengane uden å ha benytta meg av nogen av tilbudene. I tillegg komme meldingskostnadene ja, har helle aldri bedd om noge mellinga... MELL MEG UUUUD

Skriv norsk! Dvs enten bokmål eller nynorsk! Ikke noe fonetisk språk her!
 

Gaasehud

Medlem
Dette e jo bare noge lureri altså. Blei lurte te å sei ja te medlemskapet øve telefon, men e kje 25 år engang, noge så ska ver aldersgrenså. Får nå kje te å mella meg ud av driden (mista medlemskorte, som di må ha ijen) itte å ha våre medlem i øve ett år å kasta vekk pengane uden å ha benytta meg av nogen av tilbudene. I tillegg komme meldingskostnadene ja, har helle aldri bedd om noge mellinga... MELL MEG UUUUD

Oversettelse:
Dette er jo bare noe lureri, altså. Jeg ble lurt til å si ja til medlemskapet over telefon, men jeg er ikke 25 år en gang – noe som skal være aldersgrensen *surmuling*.

Får nå ikke meldt meg ut av avføringen (hun forteller at hun var forferdelig sløv og presterte å rote bort medlemskortet, som er nødvendig for å melde seg ut). Etter å ha vært medlem i over ett år, kastet pengene uten å benytte meg av ett tilbud. I tillegg kommer meldingskostandene, selv om jeg aldri har bedt om melding. Meld meg ut. (Sistnevnte ord holdes lenge, for å understreke hennes fortvilelse og frustrasjon.)
 
Sist redigert:

2for1svindel

New Member
Dette er ren svindel! Jeg har dessverre blitt lurt, og jeg blir aldri kvitt dem. Dette er de samme fjortisfolkene som drev VIPkort. Hold dere laaangt unna! Det er mitt beste tips.
 
Topp