Kjapp og trygg hosting for Wordpress

<3 den nye løsningen på FB!

n0stra

Medlem
Noen andre som har prøvd? Betalt 60 kroner og kjører en kampanje med 25 % rabatt på det meste på butikken (eks frakt). Har iløpet av 1 døgn opplevd å få 200 nye fb-fans, annonsen er "sett" av 90 000 og vokser med 1000 stk per 5-10 minutter. 800 har valgt å få tilsendt kupongkode, antallet salg hittill idag er 4 ganger så høyt som vanlig, antallet besøkende er 4-5 ganger så høyt som vanlig. Og det vokser bare eksponensielt. Gleder meg til å se totalresultatet. Vi har valgt å kjøre ut onsdag og kupongkode må evt innløses innen utgangen av dagen.
 

n0stra

Medlem
Svært lite informasjon egentlig så var litt skeptisk. Men måtte bare prøve.

Du må i utgangspunktet ha noe som fenger samt ha en viss base av trofaste følgere for at det skal funke godt tror jeg. I begynnelsen er det jo kun dine "followers" som ser annonsen, men så sprer det seg jo. Og du får statistikk over hvor mange som har sett på gruppa, hvor mange som har sett "viralt", og hvor mange som har kommet inn pga sponsede linker (som tas fra budsjettet).

man betaler for antallet sponsede views, ikke for e andre. Så jeg sitter nå med 95 000 virale views, 2500 på gruppa og 1200 sponsede. Jeg har brukt 40 kroner av 120 som kampanjen kosta (fikk halv pris som intro og betalte bare 60).
 
Mener jeg leste noe om at du må ha en fysisk adresse, ha en gruppe som har et visst antall medlemmer og være registrert som butikk for å få opp muligheten. Når man legger inn et innlegg på veggen vil man da få valg sammen med spørreundersøkelse osv for å promotere.

Det trenger du ikke. Grunnen til at jeg "ikke" hadde fått Coupons/Tilbud var at jeg hadde greit å glemme og bytte bruker så var nettbutikken og ikke privatperson :rolleyes:
 

Overlord

Medlem
Her føler jeg det er noe jeg ikke har fått med meg. Noen som har en link der denne nye løsningen er beskrevet?
 

Mandalay

Medlem
Jeg tror Facebook tar seg litt friheter her og du skal ikke se bort ifra at mange av deres 160 000 views befinner seg utenfor Norge. Om du går inn på annonseadministrasjonen finner dere nok at det står noe i denne duren:

Denne annonsen er rettet mot xxxxx-brukere:
som bor i et av landene: USA, Mexico, New Zealand, Norge, Singapore, Spania, Sverige, Storbritannia, Danmark, Belgia, Hellas, Argentina, Australia, Chile, Peru, Russland, Polen, Litauen, Marokko, Jamaica, Costa Rica, Paraguay, Uruguay, Tyskland eller Maldivene.

Det er jo litt rart at det er 1700 som har fått tilsendt tilbudet, mens det "bare" er 18 stykker som liker tilbudet.

Hva tenker dere om dette?

Uansett er det strålende at dere har økt trafikk og salg:)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Er nå oppe i 160 000 views, kontinuerlig økning i besøk og salg samt 1700 har valgt å få tilsendt tilbudet :) Når denne er ferdig imorgen planlegger jeg å kjøre noen stunt på enkeltprodukter og enkeltkategorier på daglig basis

Men det som er mest interessant er hvor mye dere tjener i kroner og øre på dette. Har du en sporing på dette slik at du vet hvem som har benyttet seg av tilbudet og ikke?
 

n0stra

Medlem
Jeg tror Facebook tar seg litt friheter her og du skal ikke se bort ifra at mange av deres 160 000 views befinner seg utenfor Norge. Om du går inn på annonseadministrasjonen finner dere nok at det står noe i denne duren:

Denne annonsen er rettet mot xxxxx-brukere:
som bor i et av landene: USA, Mexico, New Zealand, Norge, Singapore, Spania, Sverige, Storbritannia, Danmark, Belgia, Hellas, Argentina, Australia, Chile, Peru, Russland, Polen, Litauen, Marokko, Jamaica, Costa Rica, Paraguay, Uruguay, Tyskland eller Maldivene.

Det er jo litt rart at det er 1700 som har fått tilsendt tilbudet, mens det "bare" er 18 stykker som liker tilbudet.

Hva tenker dere om dette?

Uansett er det strålende at dere har økt trafikk og salg:)

Helt normalt at ikke mange trykker "liker" på slike innlegg igrunn. Vi kan oppleve enorm trafikk på motiver vi legger ut uten at folk nødvendigvis har klikka "like" i samma slengen. Folk gidder ikke i like stor grad tror jeg.

Har også kjørt skreddersydd kampanje som kosta LANGT mer penger og som oppnådde 90 000 views hvor vi selv definerte bakgrunn, alder, bosted etc. Effekten var ikke noe bedre der - og slik jeg har forstått det er det kun personer som er "venner" med noen som allerede liker som får opp informasjonen - samt sponsede lenker som facebook selv putter inn her og der.

Uansett er det effekten jeg bryr meg mest om samt at det sprer seg raskere og raskere. Jeg ser på salg, besøkstrafikk og antallet nye følgere på facebook.
 
Topp