Kjapp og trygg hosting for Wordpress

500,- kroners kuponger til AdWords gis bort!

Santo

Active Member
Heisann,

Jeg er involvert i noen forskjellige firma og igår dumpet det ned en del brev fra Google med gratis 500,- kroners "starttilbud-kuponger".

Jeg tror disse kan brukes av hvem som helst så lenge vedkommende ikke har AdWords-konto fra før, men jeg tør ikke si det for sikkert... Men det går jo ihvertall ann å prøve... :) Noen som vet forresten?

Send meg en PM om du vil ha en og være den første prøvekaninen :)

(De må benyttes innen 01.10.2009)
 

Santo

Active Member
Da er en prøvekanin igang med den første kupongen, og jeg sier ifra om det gikk bra eller ikke så fort resultatet foreligger...

Jeg har som sagt flere kuponger, men må som sagt sjekke om det går iorden for førstemann først.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tar gjerne en om de er brukbare :)
 

Santo

Active Member
Jeg venter fortsatt på rapporten fra førstemann, men sender en PM til dere så fort jeg eventuelt får en positiv tilbakemelding fra han.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dette funker helt fint det. Har gjort dette flere ganger. Det vil si opprettet epostadresser og brukt opp pengene....
 

Santo

Active Member
Dette funker helt fint det. Har gjort dette flere ganger. Det vil si opprettet epostadresser og brukt opp pengene....

Er det ikke en regel at man bare har lov til å ha en AdWords konto? Eller er det AdSense?

Trodde forøvrig Google var ganske strikte på regler, og at det dermed er litt farlig å utfordre reglene de har satt? Ihverftall om man vil være på godfot med de :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Er det ikke en regel at man bare har lov til å ha en AdWords konto? Eller er det AdSense?

Trodde forøvrig Google var ganske strikte på regler, og at det dermed er litt farlig å utfordre reglene de har satt? Ihverftall om man vil være på godfot med de :)

Som oftest bruker jeg slike kuponger for å reklamere for kunder, dermed kan jeg opprette nye brukere...

Det finnes uansett vel alltid smutthull for den som bare vil...
 

quicktech

Medlem
Jeg bruker slike kuponger ganske ofte, og det er en regel om at adwords kontoen ikke kan være eldre enn 14 dager for at koden skal kunne benyttes.

Det er altså kuponger man gir nye adwords kunder for å introdusere dem til tjenesten, men de vil ikke fungere dersom kontoen er eldre enn to uker.

Jeg har forsåvidt aldri prøvd å bruke 2 koder på samme konto...
 

Santo

Active Member
Har noen koder/kuponger til, så om det er noen flere som vil ha så send meg gjerne en PM eller legg igjen et svar i denne tråden...

Tar forøvrig gjerne imot en takk iform av et ryktepoeng ;)
 

Santo

Active Member
Da har jeg delt ut en kode/kupeng til, og har nå 5 stk. igjen. Kupongene/kodene må forøvrig benyttes innen 01. oktober 2009. Send en PM, eller svar her om du vil ha.

picxx:
Du skrev her i tråden 21. august at du ville ha en kupong og jeg har etter det forsøkt å sende deg 2 PM'er, men har ikke hørt noe tilbake. Har du ikke fått de?, eller skulle du ikke ha likevel? Det er fint om du gir meg en tilbakemelding.


Forøvrig tusen takk til de som har gitt meg et ryktepoeng! :D
 
Topp