Kjapp og trygg hosting for Wordpress

995,85$ på en uke

Kassimaja

Geocacher
Har hørt rykter om dette med dobbelt ISDN og at det skal være mye kjappere enn mitt 56k modem. Stemmer dette? I så fall er jo dette kjempeknall for meg som laster ned mye gif animasjoner osv. Et spørsmål til. Når kan man begynne å få såpass fart på internettet at det er mulig å laste ned små videosnutter. Vet jo at dette ikke funker noe særlig i dag, men i framtiden kanskje....
 

Ole Avranden

utvandret
Jeg vet ikke så mye om ISDN, men dette er hva Telenor skriver på sine sider:
ISDN gir deg ikke bare raskere og bedre nett-tilknytning. Med ISDN Basis får også du to linjer, mulighet for flere numre og tilgang til en rekke nyttige telefontjenester.
 

zapotek

Medlem
Jeg driver å laster ned Internett nå. Fant det pakka i ei zip fil på et wareznettsted. Blir jævlig dyrt da jeg bruker dobbel ISDN linje for å laste ned (må betale tellerskritt på begge!!!"#¤!"). Men tenk hvor rask det blir etterpå når jeg har hele Internettet liggende i Ram på pcen min!
 

webpiken

Medlem
Minner meg om ei jeg bodde på hybel sammen med for omtrent hundre år siden.

Hun ble irritert over at jeg brukte telefonlinja så mye, og spurte hvorfor jeg gjorde det.

Meg: «Jeg er på internett.»
Hun: «Men hvorfor trenger du telefonen til det da? Har du ikke internett på maskinen?»

Fnis.
 

Anders

Medlem
"ISDN er “the fasttrack” for Internett og er fem til ti ganger raskere enn en vanlig modemlinje. I tillegg til å komme raskt på nettet, gir ISDN privatkundene mulighet til å ha flere telefonlinjer. Med en ISDN-telefon kan du også se hvem som ringer, dersom vedkommende ikke har reservert seg mot slik nummervisning.
- Disse telefonene er kostbare i dag, men prisen vil trolig smyge under tusenlappen i løpet av 2010"
 
Topp