Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ActionAds

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Mod: Bruker du affiliatekoder i lenkene, skal du opplyse om dette, samtidig som det skal være en mulighet til å ikke trykke på aff.lenken. Slettet innlegg vedrørende dette.

Jeg har lenge tenkt å test AA, men enda ikke kommet så langt, til tross for at jeg er en ivrig leser hos Shoemoney. Har du testet det på det norske markedet?
 
Sist redigert:

ansari

Medlem
Skal passe på det med linken neste gang.
Nei!! Jeg har ikke testet på norske markedet. Den norske siden min har veldig dårlig trafikk og derfor blir umulig å selge linker.

Men jeg vet at @peterandrej bruker det på sitt blog Peterandrej.com og har solgt linker. Han kan svare bedre.

Jeg kjenner også folk som har tjent veldig gode penger på TLA. Har du en bra side med god PR and trafikk kan du slå google adsense langt ned i støvlene med TLA.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Nja, har ikke solgt så mange linker fra TLA. Det finnes (kanskje) ikke så mange norske annonsører som bruker programmet. Vet ikke. Men, det er alltid sånn at det bare er å forsøke. Har ikke hatt tid til å gjøre så mye med TLA kontoen enda, men planlegger å solge linker på en side for Wordpress som jeg holder på å sette opp. Dette vil bli bare én enkelt side som ligger på bloggen, men den vil ha engelsk tekst og derfor favne om flere enn de som kan lese norsk.

AA har jeg ikke noe særlig tro på for norskspråklige nettsider. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men tviler på at norske lesere kan være interessert i å kjøpe produkter på auksjoner i USA. Men, jeg kan jo ta feil. Har jo fått tilbud om å bli med i programmet, men vet ikke om jeg gidder. Kanskje på Wordpress-siden.
 
Topp