Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Active 24 - ikke fornøyd

Marius_J

Social Engineer
Jeg tenkte at siden active 24 hadde et bra tilbud om webhotell i 1 år for 15 kroner med gratis domene så måtte det være en god deal. Derfor tenkte jeg at jeg kunne registrere et domene gjennom dem som egentlig bare skal brukes til tull

1. Jeg har betalt fakturan for lenge siden
2. Det skjer ikke noe som helst
3. De legger bare på når jeg ringer
4. De svarer ikke på e-post

Jeg vet at dette ikke er det beste firma i verden og registere domener og webhotell hos, men at det virklig var så ille hadde jeg ikke forestilt meg. Enda godt det kun er snakk om 15 kroner og noen øre i telefon utgifter.
 

Marius_J

Social Engineer
Har ringt de 2 ganger på 02500 og spurt hva som skjer. Om det er skjedd noe feil i bestillingen eller noe sånt, men de ba vente litt også la de på. 2 ganger.

Skjønner at feil kan skje jeg også, at man kan være uheldig med personen man møter i andre enden. Ikke har jeg vært uproff verken over telefon eller på mail. Jeg vil bare vite hva som skjer med min bestilling. Om det har gått i glemme boken hos dem eller hva det måte være.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Active 24 hadde jeg erfaring med for ca. 13 år siden. Det var en dyrekjøpt erfaring med usedvanlig svak kundeservice. Har ikke tenkt å teste firmaet på nytt, nei.
 
Topp