Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ad10.no og AdBolig.no selges nå til røverpris!

PIP

Medlem
Nettsiden Ad10.no og domenet AdBolig.no selges nå til røverpris!

Førtstemann som byr over 4000,- får hele pakka! Dvs. at er du først ute og byr 4001,- så er siden din! Tilbudet står ut 11.11.11 ;)

Bud sendes på paulalfakrøllpipdotno!

MVH PIP
 

PIP

Medlem
Hei! Det er noen som har kommet med bud under 4000,- Disse vil ikke bli vurdert! Jeg selger fordi jeg ikke har tid til å drive og videreutvikle sidene - og fordi jeg har 20 domener og har litt hastverk med å få registrert noen nye. MEN jeg kan vente 30. nov. for da kan jeg ha 100. Så dette er et tilbud som står i dag, og selges de ikke, så blir de værende i porteføljen enn så lenge! :)

Går og biter negler for at ingen registrerer ønskede domener før meg! ;p

PIP
 
Sist redigert:

PIP

Medlem
Hvis du trenger hjelp til å registrere noen domener fram til 30 så kan jeg hjelpe deg. Bare å flytte dem til deg etter 30.

Det hadde vært kjempeflott Tonny! Jeg tar kontakt i ettermiddag eller i løpet av helga! Er på jobb... så jeg får ikke gjort så mye akkurat nå. ;p
 

PIP

Medlem
Sidene er fortsatt til salgs... noen timer til. ;) Tonny... den er grei! Ringer deg på mandag!
 

PIP

Medlem
Da kan denne tråden låses. Sidene ble ikke solgt, så da er det vel en grunn til at jeg skal beholde de. ;)
 

PIP

Medlem
Er nå åpen for nye bud! Domenet annonsemarked.no følger nå med på salget! ;)

Prismessig så må det nå ligge litt over 4000,- ;)
 

sten

Medlem
Hvilken cms løsning er dette?
Koster det noe, eller betalte du kun et engangsbeløp for designet osv.
 

PIP

Medlem
Alle bud mottas og vurderes seriøst. Kun EN forutsetning, og det er at du faktisk kan betale hvis du får tilslag! *host!!*
 

PIP

Medlem
Nå har du muligheten til å starte med blanke ark på en side som er ferdig utviklet, men som knapt er blitt brukt og aldri markedsført. Siden har pent design og har muligheter for å få inn noen kroner ved aktiv bruk av facebook. Man kan også sette opp slik at hver annonse etterhvert koster 10,- slik tanken var Ad10.no ;) Du får med AdBolig.no på kjøpet.

Første som byr over 3000,- og kan betale, får siden slik den står. Jeg vil aldri få tid til å gjøre noe med den uansett. Skriver du 3001,- i tråden, så er den din!!
 
Topp