Hallo Noen som vet hvordan jeg kan få til at en adsense-blokk blir plassert på alle artiklene mine - både gamle og nye? Nettstedet bruker wordpress. Har gjort det på ett av nettstedene mine allerede, men når jeg leter i de "kildekodene" inne på wordpress, så kan jeg ikke finne det igjen. Hmm.. noen som kan hjelpe?
Du finner en enkel forklaring her: Legg til annonse i din wordpress post | WordpressHjelp Vil du ikke ha det slik det er plassert på den bloggen, men heller i en blokk under postene flytter du bare divkoden tilsvarende i single.php
Plugins er nesten som å ansatte romaniere for å skifte taket ditt. Ressurskrevende. Du må følge med hele tiden, og det er ikke engang sikkert jobben blir gjort.
Sant det picxx. Har nå fått en kar til å fiksa for meg, og er ikke lenger avhengig av den **** pluginen
Men om du oppdaterer themet ditt blir vel dette overskrevet? Og da kan det jo være enkelt for mange å bruke pugins...
Man benytter selvsagt et childtheme når man bruker wordpress nå til dags. Hva er et wordpress childtheme | WordpressHjelp Hvordan lage et childtheme i wordpress | WordpressHjelp